پایان نگرانی 48 ساعته علیرضا بیرانوند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_4.jpgدروازه‌بان پرسپولیس بعد از تست‌های پزشکی مشخص شد مشکلی برای همراهی این تیم ندارد و قادر خواهد بود در تمرینات تیم حضور یابد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند در صحنه گل دوم استقلال خوزستان و طی برخورد شدیدی که با بازیکن مقابل داشت با آسیب مواجه شد. شماره یک پرسپولیس که دقایق باقیمانده بازی را با درد به کار ادامه می‌داد برای همراهی تیمش در اتوبوس و فرودگاه نیز با درد زانو و ساق مواجه بود و تصاویری که از راه رفتن لنگان او منتشر شد، حتی نگرانی بابت اینکه اتفاقی تلخ در انتظار بیرانوند در آستانه جام ملت‌ها شکل گرفته باشد را به وجود آورد.
بیرانوند اما ظهر روز گذشته با حضور در محل تمرین پرسپولیس تحت بررسی دقیق کادرپزشکی قرار گرفت و پزشکان تیم این امیدواری را به وی دادند که آسیب دیدگی جدی او را تهدید نمی‌کند و بعد از پایان التهاب که بابت ضرب خوردگی است، قادر خواهد بود تمرینات خود را بدون مشکل دنبال کند.
شماره یک پرسپولیس و تیم ملی از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد تا برای دیدار برابر شمس آذر خود را آماده کند و باید دید در این دیدار چه شرایطی دنبال خواهد کرد و آیا بعد از مدت‌ها قادر خواهند بود به نتیجه مطلوب و سه امتیاز دست یابند یا خیر.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن