پرسپولیس برای جانشینی یحیی گزینه داخلی ندارد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_yahya.jpgبا وجود اینکه جدایی یحیی گل محمدی قطعی به نظر می‌رسد، باشگاه پرسپولیس تلاش خود برای پیدا کردن گزینه مناسب جهت جانشینی گل محمدی را آغاز کرده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش سه، با توجه به اینکه به احتمال فراوان مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی روز یکشنبه مراحل فسخ یکطرفه قرارداد وی را انجام خواهد داد و مدیران باشگاه پرسپولیس هم به این قطعیت رسیده‌اند که گل محمدی به هیچ وجه راضی به ادامه همکاری نخواهد شد بحث‌های مربوط به اینکه جانشین یحیی چه کسی باشد در باشگاه آغاز شده و فعلا نتیجه مشخصی نداشته است.
نکته اینجاست که فعلا و در برآوردهای اولیه باشگاه پرسپولیس هیچ گزینه داخلی‌ای برای جانشین یحیی گل محمدی ندارد چرا که بعد از قهرمانی‌های اخیر انتخاب گزینه‌های داخلی موجود که تعدادشان بسیار ناچیز است شاید با بازخورد منفی از سوی هواداران مواجه شود و همین مسئله کار انتخاب سرمربی بعدی را برای باشگاه پرسپولیس دشوار خواهد کرد.
در عین حال برای انتخاب سرمربی خارجی هم شرایط در نقل و انتقالات زمستانی بشدت دشوار است و خیلی سخت می‌شود در این مقطع از فصل مربی مناسب و ایده آل مد نظر باشگاه با بودجه متناسب با پرسپولیس و مسئله سقف قرارداد پیدا شود.
با این شرایط در حال حاضر تنها نام‌هایی که پیرامون باشگاه شنیده شده برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ مربیان کروات آشنا به فوتبال ایران هستند که از این بین برانکو محبوبیت و افتخار بسیاری در پرسپولیس کسب کرده و فعلا تنها گزینه‌ای است که هواداران در هر حال با بازگشت او موافقند و روی این گزینه اتفاق نظر دارند.
در عین حال برای بازگشت برانکو به پرسپولیس دو مانع وجود دارد. اول اینکه او تا پایان جام ملت‌های آسیا با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و دوم اینکه جریمه دیرکرد عدم پرداخت مالیات قرارداد او به سازمان امورمالیاتی پرداخت نشده است. البته باشگاه پرسپولیس مدتی قبل مالیات قرارداد برانکو را پرداخت کرد اما جریمه دیرکرد مالیات او که رقم بالایی هم هست پرداخت نشده و تا زمانی که این عدد پرداخت نشود او قادر به حضور در ایران نخواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن