آزمایش کرونای یکی از بازیکنان جوان ذوب‌آهن مثبت اعلام شد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgپزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن نتایج مرحله دوم آزمایش کرونای بازیکنان این تیم را اعلام کرد و گفت: نتیجه آزمایشگاهی کرونای یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن مثبت اعلام شد.
به گزارش همدان فوتبال، امیرحسین شریفیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بازیکن فاقد هرگونه علائم ظاهری بوده و فقط آزمایش وی مثبت اعلام شده است.
وی تصریح کرد: این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی باشگاه تا انجام آزمایش بعدی و اعلام نتیجه قطعی در قرنطینه به سر خواهد برد.
به گفته وی سایر بازیکنان تیم طبق برنامه قبلی زیر نظر کادر فنی با قدرت به تمرینات خود ادامه خواهند داد.
استان اصفهان به ‌عنوان قطب‌ ورزش کشور، داری بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی است.
با شیوع این بیماری، تمام دیدارهای لیگ برتر فوتبال تعطیل شد تا اینکه ستاد مبارزه با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از روز سوم خرداد صادر کرد و بدین ترتیب مسابقات فوتبال از روز بیست و نهم خرداد با دیدار معوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم لیگ برتر آغاز خواهد شد.
استان اصفهان به‌عنوان قطب‌ ورزش کشور، داری بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی است.
تاکنون بیش از ۱۵۱ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از هفت هزار نفر رسیده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن