لیگ دسته اول فوتبال فصل آینده ۱۸ تیمی می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_gallery_81757784-70159822.jpgمسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از برگزاری این تیم در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم خبر داد.

به گزارش"همدان فوتبال"، فریبرز محمودزاده در مورد برگزاری دیدارهای  هفته های پایانی لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه سه هفته به پایان مسابقات لیگ دسته اول باقی مانده چند توصیه به مسئولان ، مربیان و بازیکنان تیم ها دارم. اول اینکه سازمان لیگ و کمیته داوران  به درستی متوجه حساسیت های مسابقات هفته های پایانی  هستند، به همین دلیل هم بهترین ناظران و مسئولان برگزاری و بهترین داوران برای این مسابقات انتخاب شده اند. اگر به اسامی داوران هم دقت کنید در این هفته داورانی در لیگ دسته اول قضاوت می کنند که بازی های حساس در لیگ برتر را سوت زده اند.

وی ادامه داد: از تیم ها نیز انتظاراتی داریم اینکه بدانند نتایج در میدان مسابقه رقم می خورد و مسئولان باشگاه ها نیز صبوری و سعه صدر داشته باشند و از جنجال سازی و حاشیه سازی پرهیز کنند. زیرا ضربه این حاشیه سازی بیش از همه به فرد یا افراد حاشیه ساز آسیب می زند.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول در مورد نحوه صعود و سقوط تیم ها از لیگ دسته اول گفت: سه تیم اول جدول مسابقات به طور مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و 5 تیم انتهای جدول نیز به طور مستقیم به دسته دوم سقوط می کنند. 3 تیم نیز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد و به این ترتیب مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول با حضور 18 تیم برگزار می شود.

محمودزاده تصریح کرد: ملاک رتبه بندی تیم ها در جدول لیگ دسته اول هم به این شرح است که ابتدا امتیاز تیم ها، سپس تفاضل گل بهتر، گل زده بیشتر و سپس بازی رودرو ملاک قرار می گیرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن