بازوبند دردسرساز بر بازوی اشکان دژاگه

b_150_100_16777215_00_images_497536_538.jpgکاپیتانی تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و حالا دو بازیکن هستند که خود را محق این بازوبند می دانند.

به گزارش "همدان فوتبال"، تصاحب بازوبند تیم ملی فوتبال هر کشور آرزویی است که هر فوتبالیستی روزی به عشق آن پا به مستطیل سبز می گذارد.

 

با وجود جواد نکونام در چند سال اخیر هیچکس ادعایی برای این بازوبند نداشت. بعد از آن هم آندو تیموریان از قدیمی های بزرگ به حساب می آمد که مشخص بود بعد از جواد نوبت اوست که به عنوان لیدر وارد زمین شود. اما مشکل زمانی آغاز می شود که آندو در زمین نباشد.

 

طبق پیشینه و قدمت سید جلال حسینی و احسان حاج صفی در صورتی که شجاعی درون زمین نباشد، حق دارند بازوبند را بر دست ببندند اما کارلوس کی روش اعتقاد دیگری دارد.

 

چندی قبل در یکی از بازی های ملی که تیموریان در زمین حضور نداشت احسان حاج صفی خودش را آماده کرده بود که با بازوبند به زمین برود اما در فاصله چند ساعت تا بازی با ترکمنستان ناگهان کی روش ، اشکان را فراخواند و عنوان کرد در این بازی دژاگه کاپیتان ایران است.

 

بازوبند دردسرساز بر بازوی اشکان دژاگه حاج صفی که انتظار این تصمیم را نداشت با حالتی بسیار ناراحت و برافروخته وارد زمین شد و به شهادت عکس های گرفته شده در آن بازی در هیچ یک از شادی های پس از گل تیم ملی شرکت نکرد.

 

البته حاج صفی میدانست که اعتراض در این مورد با برخورد جدی کی روش مواجه می شود از این رو ممکن است به خاطر بازولند ، لباس ارزشمند تیم ملی را از دست بدهد.

 

پیش از این بازیکنان به مراتب بزرگتری از احسان به خاطر اعتراض، لباس تیم ملی را از دست داده بودند.

 

اگرچه در بازی با هند در تهران نوبت به احسان شد تا بازوبند را بر دست ببندد اما در بازی با عمان، بازیکنان تیم ملی به وضوح شاهد بودند که سید جلال حسینی و احسان حاج صفی از اینکه قدمتشان در تیم ملی نادیده گرفته می شود و بازوبند به اشکان دژاگه می رسد ناراحت اند.

 

شاید کی روش هم متوجه این ناراحتی شده باشد اما تا زمانی که این بازیکنان موضعی نگیرند کی روش هم سعی می کند با این موضوع کنار بیاید اما اگر پای رسانه ها و شکایت در این مورد به موضوع باز شود شاید این دو بازیکن آینده خود را در تیم ملی به خطر بیاندازند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن