صعود اتحاد و شهید مهربان خضر به فینال لیگ فوتبال محلات

b_150_100_16777215_00_images_stories_football.jpgمسابقات نیمه نهایی لیگ فوتبال محلات همدان روز گذشته (جمعه) در زمین چمن شهرداری همدان برگزار شد و تیم های اتحاد خضر و شهید مهربان خضر با برتری مقابل حریفان خود به فینال مسابقات صعود کردند .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، نخستین دیدار نیمه نهایی روز گذشته بین تیم های شهید مهربان خضر وفجرشهید رشیدی برگزار شد و اتحادی ها توانستند دو بر یک به برتری برسند.

 

حمید ترک سرمربی اتحاد در این بازی تیمش را با ترکیب علی ترک، محمد بیات، مجتبی بیات، ابراهیم یارمطاقلو، اسماعیل یارمطاقلو، محمد مجیدی، وحید کشوری، ناصر ترکمان، بهروز پیرایش، محمد آقامحمدی و حسن سهرابی  روانه میدان کرد.


در تیم مقابل نیز فرزاد عباسی تیمش را متشکل از سعید صالحی، منوچهر صامتی شجاع، مهدی حسینی، علی طهماسبی، حسین صاحبی، حسین رضایی، پیمان امیدی، مسعود مرادی، حمزه صالحی، علی بخشی و حسین صاحبی صالحی در ترکیب اولیه قرار داد.


هنوز ثانیه هایی از سوت آغازین بازی نگذشته بود که منوچهر صامتی شجاع بازیکن باتجربه و فرصت طلب فجرشهید رشیدی در ثانیه 40 بازی گل تیمش را به ثمر رساند تا شوک سنگینی بر تیم اتحاد تحمیل کند.


این گل زودهنگام شروع تازه ای برای تلاش دوچندان بازیکنان اتحاد برای جبران گل خورده بود و این بار محمد بیات دفاع آخر اتحاد با کوله باری از تجربه توانست در دقیقه 23 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند و هنوز دقایقی از این گل نگذشته بود که محمد مجیدی هافبک جنگنده اتحاد در دقیقه 32 توانست تیمش را با پیروزی در نیمه اول به رختکن ببرد.


قضاوت استادانه مجتبی ورمزیار داور این بازی باعث شد تا این دیدار که با درگیری های فیزیکی زیادی مواجه بود، به خشونت کشیده نشود و تنها سه کارت زرد رهاورد دو تیم بود.


نیمه دوم این بازی گلی به دنبال نداشت تا اتحادی ها با این نتیجه صعودشان را به فینال مسابقات جشن بگیرند.


در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی آریا مجید آباد به مصاف شهید مهربان خضر رفت. دیداری که با بارش باران همراه بود و نیمه دوم تا حدودی از کیفیت بازی کاست.


پیام رضایی، محسن فرامرزی، محمد خضریان، حمید خضریان، علی اصغر خضریان رامبد، عباس امیری، پیام خضریان، رضا خضریان محمدرضا نصاری، مهدی خضریان و محمد شمس یازده بازیکن مورد انتخاب پرویز خضریان سرمربی تیم شهید مهربان برای ورود به زمین بودند.


حاجیلو سرمربی آریا مجید آباد نیز با ترکیب مهرداد مهدی، محمد کلهری، امین حاجیلویی، مجید کلهری، فرزاد رحیمی، میلاد کلهری، میلاد جمشیدی، محمد دولتی، رضا مرادی، احد شکرانه و سعید بهادری تیمش را به میدان فرستاد


شروع بازی با حملات متعدد دو تیم همراه بود اما تیم شهید مهربان توانست در دقیقه 10 به گل برسد. محمدرضا نصاری بازیکن خوزستانی تیم شهید مهربان با فرصت طلبی هوشمندانه خود توانست گل زودهنگام تیمش را به ثمر برساند تا آریا مجید آباد برای گل تساوی بیشتر تلاش کند.


دیدار دو تیم در نیمه نخست بیشتر از یک گل نداشت و اما شهید مهربان پس از گلزنی به لاک دفاعی فرو رفت و محمدخضریان نیمه نخست مسابقه توانست دفاع این تیم را به خوبی تحت رهبری خود قرار بدهد تا تیمش با وجود حملات پراشتباه حریف گلی را دریافت نکند.


نیمه دوم بازی هم با حملات متعدد تیم آریا مجید آباد همراه بود این تیم یکپارچه حمله شد اما بازهم نتوانست از موقعیت هایی که نصیب احد شکرانه شاخص ترین بازیکن این تیم و سایر نفرات شد، استفاده کند.


مهمترین موقعیت گلزنی تیم آریا مجید آباد در دقیقه 75 خلق شد اما واکنش تماشایی پیام رضایی دروازه بان شهید مهربان و ستاره این دیدار مانع از گل تساوی حریف شد.


پیام رضایی در این بازی ستاره تیمش بود و بارها موقعیت های نزدیک به گل تیم آریا مجیدآباد را خنثی کرد تا بتوانند جشن صعود به فینال مسابقات را در جمعه بارانی در زمین مسابقه بگیرند.


شهید مهربان با مربیگری پرویز خضریان و عبدالله خضریان و سرپرستی رضا آقایی امسال تیم قدرتمندی را روانه مسابقه کرد تا به مرحله فینال برسد.


آریا مجید آباد در دقایق پایانی بازی معتقد بودند که توپ در محوطه 18 قدم شهید مهربان به دست یکی از بازیکنان این تیم برخورد کرده است اما نظر داور این نبود تا پس از پایان بازی برخی تماشاگران این تیم به سمت داور هجوم برده و به او اعتراض شدید داشته باشند که البته حاجیلو سرمربی با اخلاق آریا مجید آباد مانع از درگیری شد.


این صحنه هم به تشخیص کارشناسان داور به هیچ عنوان پنالتی نبود به این دلیل که فاصله بازیکنان با ضربه توپ کمتر از یک متر بود.


این دیدار با نظارت بسیار مطلوب سعید پناه آبادی، مهدی عبدل و حسین عظیمی انجام شد. این سه عضو کمیته های مختلف فوتبال همدان امسال زحمات زیادی در برگزاری منظم و مطلوب مسابقات کشیده اند و این بار هم موفق بودند.


به این ترتیب دیدار فینال مسابقات لیگ فوتبال محلات بین تیم های شهید مهربان و اتحاد خضر برگزار می شود و بازی رده بندی را هم تیم های فجرشهید رشیدی و آریا مجید آباد برگزار می کنند.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن