در لیگ فوتبال محلات همدان؛

چهره نیمی از تیم های صعود کننده مشخص شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop-gol.jpgهفته هشتم رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان با شناخت نیمی از تیم های صعود کننده به دور دوم پایان یافت .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در رقابت های این هفته تیم های آتشنشانی، آزادگان بعثت، شهید مهربان، قاسم آباد، شهید بابایی و شهرداری جورقان بهترین نتایج را ثبت کردند.

 

* زمین پل هوایی


شهید مفتح ده متری که پیش از این صعود خود را به دور دوم مسابقات مسجل کرده بود با سه گل برق را درهم کوبید. برقی ها با این شکست شانس صعود به دور بعد را از دست دادند. اتحاد نیز سه بر صفر مقابل یاران نایب برنده اعلام شد تا به دور دوم صعود کند. بنیاد نیز به لطف ثبت سه بر صفر به سودش مقابل البرز نایب صعود کننده به دور دوم این رقابت ها شد.


بنیادی ها امسال با تلاش مجموعه تیم و مدیریت مرتضی بشیری از قدیمی های فوتبال محلات منطقه خضر همدان توانستند برای نخستین بار جشن صعود به دور دوم مسابقات را برپا کنند. رضا سالار مربی جوان بنیاد نیز در احقاق حق پایمال شده این تیم مقابل مفتح ده متری پیگیری های فراوانی داشت تا در نهایت تیمش بازنده میدان نباشد.


* آتشبازی شاگردان عباس پارسایی راد


تیم آتشنشانی با مربیگری عباس پارسایی راد با ارایه فوتبال تماشاگرپسند و روان توانستند میلان چشین را با نتیجه چهار بر یک درهم بکوبند. در دیداری که مصطفی شریفی دروازه بان آتشنشانی از ستاره های بازی بود و بارها موقعیت گلزنی حریف خشن را خنثی کرد.


جامه بزرگ نیز دیگر ستاره آتشنشانان در این بازی بود که در خط دفاع سد محکمی در مقابل حریف نشان داد. آتشنشانی با این پیروزی پرگل به دور دوم مسابقات راه یافتند.


اتحاد دیزج نیز در یک بازی پربرخورد و حاشیه ای با دو گل مقابل صبامهر تن به شکست داد. البته شاگردان ربیعی با وجود این باخت به دور دوم صعود می کنند.


تیم شهید سریشی نیز با داشتن ترکیبی یکدست و جوان توانستند با سه گل پارسیان دیزج را شکست داده و راهی دور دوم شوند.


* برتری پرگل شهرداری جورقان


تیم شهرداری جورقان نیز در رقابت های فوتبال محلات توانست سه بر صفر مقابل تیم مدعی میثاق پیروز شود و راهی مرحله بعدی مسابقات گردد. آزادگان بعثت با نتیجه پنج بر یک یاران شاهد را بردو آریا مجید آباد مقابل شهدای دره سه بر صفر برنده اعلام شد. تلاش شاهد هم دو بر یک استقلال سیلو را از پیش رو برداشت.


* تداوم برتری ایرانیان


تیم ایرانیان در زمین کرخه توانست یک بر صفر پیوند پرسی گاز را شکست بدهد و به دور دوم صعود کند. شهید مردانی هم مقابل سرچشمه به تساوی دو بر دو دست یافت.


* صعود شهید مهربان و شهدای چهرقان


تیم شهید مهربان با مربیگری پرویز خضریان توانستبا نتیجه پرگل شش بر دو شهید رضوان را شکست بدهد و از این مرحله صعود کند. شهدای چهرقان نیز به لطف برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس خضر راهی مرحله دوم شد. شاهین هم با نتیجه دو بر یک امیدصدر را از پیش رو برداشت.


* صعود آرمان محمدیه


تیم آرمان محمدیه نیز با دو گل پیام محمدیه را شکست داد و از گروه خود صعود کرد. فولاد محمدیه هم به دلیل نیامدن تیم شهید بابایی سه بر صفر برنده اعلام شد. اتحاد رسالن نیز مقابل الوند ابرو سه بر صفر به برتری رسید.


* یکه تازی شهدای قاسم آباد


تیم شهدای قاسم آباد با مربیگری مرتضی کوکبی بازهم به برتری رسید تا همچنان تیم بدون باخت مسابقات لقب بگیرد. این تیم در بازی روز جمعه سه بر یک شهید مدنی را شکست دادند و البته هر دو تیم راهی مرحله بعدی مسابقات شدند. پاس چشین هم مقابل ابوذر نایب سه بر صفر پیروز شد تا راهی مرحله دوم شود. آریا توئیجین و شهید مطهری نیز بدون گل به تساوی رسیدند.


* برد ناپلئونی هدف!


تیم هدف در بازی مقابل شهید رشیدی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. هدف با این پیروزی شانس صعود خود را افزایش داد. افق سنگ سفید سه بر دو مقابل شهید چیت سازیان شکست خورد. آبشار هم مقابل آژاکس تفریجان سه بر صفر برنده اعلام شد.


* صعود متحد و مفتح شورین


جذاب ترین بازی این هفته را دو تیممتحد پرسی گاز و مفتح شورین برگزار کردند. دیداری که تیم شورین به لطف اشتباهات فردی بازیکنانش مقابل متحد شکست خورد! متحد با این پیروزی صدرنشین گروه شد اما هر دو تیم صعود کردند. سرخ آبادی ها هم مقابل شهید چمران دو بر دو متوقف شدند تا تیم چمران به اولین امتیاز خود برسد.


* برتری پرگل شهید بابایی


تیم شهید بابایی در زمین حصار شش بر یک پیام الوند سولان را درهم کوبید تا راهی مرحله دوم شود. پایاپاسپار نیز سه بر صفر مقابل پارسیان حصار پیروز میدان لقب گرفت.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن