روز درخشش شهید مفتح، پاس چشین، آرمان و آبشار

b_150_100_16777215_00_images_stories_mahalat.jpgهفته چهارم لیگ فوتبال محلات همدان با درخشش مدعیان اصلی قهرمانی و ناکامی سه تیم مدعی همراه شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، در این رقابت ها که تحت عنوان جام گرامیداشت شهید محراب آیت ا.. مدنی برگزار می شود نتایج جالبی به دست آمد.

* تداوم ناکامی کولاک در زمین قاسم آباد

در رقابت های زمین قاسم آباد تیم کولاک جورقان بازهم طعم شکست را چشید تا ناکام بزرگ این هفته لقب بگیرد. شاگردان ناصر انصاری این هفته مقابل شهید مدنی دو بر یک شکست خوردند تا به رتبه چهارم جدول سقوط کنند. در مقابل، تیم شهید مدنی با این پیروزی شیرین 9 امتیازی شد و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفت. پاس چشین هم با درخشش بازیکنانی نظیر محمد رنجبران توانست با نتیجه پنج بر سه شهید مطهری را شکست دهد و صدرنشین باقی بماند.

شاگردان مرتضی کوکبی در تیم شهدای قاسم آباد هم مقابل دینگله کهریز به دومین پیروزی خود دست یافتند با این برتری چهار بر یک تا بدون شکست در رتبه سوم جدول قرار بگیرند. شهدای قاسم آباد به نسبت سال گذشته متفاوت ظاهر شده و امسال نتایج درخشانی را تاکنون کسب کرده است.

تیم آریا توئیجین هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

* شهید مهربان مهربانانه پرسپولیس را به رتبه سوم سقوط داد!

در رقابت های زمین الوند نیز نتایج جالبی کسب شد. شهدای چهرقان با برتری یک بر صفر مقابل امید صدر شادی را به تیمش بازگرداند و با شش امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کرد. باخت امید صدر هم از نتایج جالب این بازی ها بود که باعث شد این تیم به رتبه پنجم جدول سقوط کرد.

جذاب ترین بازی زمین الوند را شهید مهربان به پیروزی رساند. شاگردان پرویز خضریان با نتیجه دو بر یک پرسپولیس خضر را شکست دادند تا قرمزپوشان به رتبه سوم سقوط کنند. شهید مهربان نیز با این پیروزی صدرنشینی خود را تحکیم بخشید.

شهدای رضوان نیز سه بر یک شهید نعمتی را شکست دادند. شهید نعمتی چیزی از درخشش سال قبل را در خود ندارد و این بار نیز رتبه پنجم جدول را به شهدای رضوان هدیه کرد.

وحدت پرسی گاز این هفته بهتر ظاهر شد و دو بر یک الوند را شکست داد. وحدتی ها با این برد توانستند به رتبه دوم جدول صعود کنند و الوند به رتبه هشتم سقوط کرد.

* پارسیان به رتبه دوم رسید

در رقابت های زمین حصار امام، تیم پارسیان با وجود تساوی مقابل صخره و به لحاظ تفاضل گل مناسب در رتبه دوم جدول قرار گرفت. صخره نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر چهارم است.

پایاپا بسپار هم با نتیجه سه بر یک نجف اشرف را برد تا با چهار امتیاز در رتبه سوم جدول جای بگیرد. در این زمین تیم پیام الوند سولان صدرنشین جدول استراحت داشت.

* هدف شکار آبشار شد، مهاجری خداحافظی کرد

شاگردان محمد مهاجری با کسب دومین باخت پیاپی خود باعث کناره گیری سرمربی خود شدند. هدف این بار سه بر یک مقابل آبشار شکست خورد تا مهاجری از سمت خود کنار برود و دیگر تمایلی به هدایت تیمش که در سال های اخیر همواره در سکوی قهرمانی بود را نداشته باشد. آبشاری ها با هدایت اسماعیلی یونس در این بازی هدف را بی هدف کردند تا رتبه دوم جدول را تصاحب کنند.

سعید عبدالهی سرپرست آبشار پیشگویی برد تیمش را کرده بود اما انتظار نداشت دوست دیرینه اش مهاجری کناره گیری کند!

افق سنگ سفید هم مقابل آژاکس تفریجان به برتری دو بر یک رسید تا شاگردان حسن محمدی از تفریجان امیدهای صعود را کم رنگ ببینند. افقی ها هم چهار امتیازی شدند تا به رتبه چهارم صعود کنند.

شهید ترکاشوند هم دست به کار بزرگی زد و با سه گل شهید چیت سازیان را شکست داد. شهید ترکاشوند با این پیروزی چهار امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

* آتش بازی آتشنشانی

تیم آتشنشانی با برتری سه بر صفر مقابل شهید سهرابی به تنهایی در صدر جدول زمین دیزج ایستاد. آتشنشانی قطعا شانس اصلی صعود از این زمین به شمار می رود.میلان چشین هم با نتیجه دو بر یک صبا مهر را برد تا تعقیب کننده اصلی صدر جدول باشد.

اتحاد دیزج هم با سه گل شهدای انصار را برد تا در کورس مدعیان صعود باقی بماند. پارسیان حصار و شهدای مرصاد هم به تساوی سه بر سه رضایت دادند تا پارسیان بهترین فرصت برای رسیدن به بالای جدول را از دست بدهد.

* اقتدار ایرانیان

تیم ایرانیان با پیروزی یک بر صفر مقابل حریف مدعی خود درخشان الوند صدرنشینی خود را تثبیت کرد. شهید مردانی هم با برتری پرگل شش بر چهار مقابل پیوند پرسی گاز هفت امتیازی شد تا به رتبه سوم جدول برسد. تیم خلیج فارس هم مقابل تیم شاهین حصار دو بر یک پیروز شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

* یکه تازی کنجینه و جشنواره گل ولایت

تیم ولایت در غیاب چند مهره کلیدی خود با نتیجه 10 بر یک شهید چمران را شکست داد تا به لطف تفاضل گل بهتر به رتبه دوم جدول صعود کند. متحد پرسی گاز هم هفت بر یک سرخ آباد را برد تا امیدهایش برای صعود پر رنگ بماند.

تیم کنجینه با هدایت عبدالله خانلر توانست این بار پنج بر یک یکانه را شکست دهد و صدرنشینی خود را تحکیم بخشد.

* مفتح مشعل را خاموش کرد

شهید مفتح ده متری این هفته به یک پیروزی دیگر دست یافت. شاگردان مصطفی شکری این بار مقابل حریف دیرینه خود مشعل تحت هدایت نعمت پاکدل به یک پیروزی پرگل دست یافتند. شهید مفتح با این پیروزی چهار بر یک صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند.

بنیاد خضر نیز این بار شهید گیوه کش را سه بر صفر برد تا هم چنان امید به صعود داشته باشد. دیدار تیم های برق و اتحاد بدون گل پایان یافت تا هر دو تیم برای صعود چشم به بازی های آینده داشته باشد. یاران نایب هم با یک گل البرز را شکست دادند.

* تساوی مدعیان صعود

تیم های شهرداری جورقان و تلاش شاهد مدعیان صعود از این گروه به تساوی دو بر دو دست یافتند. تیم میثاق نیز این بار با برتری سه بر یک مقابل آزادگان بعثت به صعود امیدوار شد. امیدواران هم سه بر یک شهدای دره را برد و استقلال سیلو با باخت سه بر صفر مقابل یاران شاهد بازهم طعم شکست را چشید.

* آرمان فولاد ذوب کرد، پاساگارد الوند را فرو ریخت

در رقابت های زمین محمدیه تیم های آرمان و پاساگارد با برتری مقابل حریفان خود هم چنان در کورس قهرمانی این گروه قرار گرفتند. پاساگارد با نتیجه چهار بردو الوند نایب را شکست داد و آرمان نیز با شش گل فولاد محمدیه را ذوب کرد.

سهند چشین نیز با سه گل نصیر بابایی را برد و پیام محمدیه هم با نتیجه پرگل 9 بر یک پاس محمدیه را از پیش رو برداشت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن