جرایم سنگین هدیه کمیته انضباطی فوتبال محلات به اهانت کنندگان داوری

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotbal-mahalat.jpgکمیته انضباطی لیگ فوتبال محلات همدان در نشستی تصمیم به محرومیت متخلفان هفته دوم مسابقات کرد.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فرزاد مرادی از تیم پاس محمدیه به علت فحاشی مکرر در پایان بازی تیمش در چارچوب هفته دوم مسابقات به دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات محکوم شد و در صورت تکرار از شرکت در این رقابت ها محروم می شود.


تیم سپیددانه الوند نیز به دلیل عدم حضور در هفته های اول و دوم رقابت های لیگ فوتبال محلات، با تصمیم اعضای کمیته از دور مسابقات کنار گذاشته شد.


محمد چهرقانی بازیکن تیم شاهین چهرقان به علت درگیری با داور بازی از حضور در تمامی مسابقات محروم شد. حبیب علیمحمدی مربی تیم اتحاد دیزج نیز به دلیل ایجاد حواشی در مسابقه تیمش و دریافت کارت قرمز از سوی داور بازی، در صورت تکرار این وضعیت با خطر کسر امتیاز محکوم شد.


محمد متقی مربی تیم شهید سریشی نیز به دلیل ایجاد حواشی در بازی تیمش با تذکر کتبی از حداقل جریمه برخوردار شد. کاظم وهابی مصلح بازیکن تیم شهدای دره مرادبیک نیز به دلیل درگیری با ناظر بازی از حضور در یک بازی محروم شد.


مسعود بابایی بازیکن تیم آریا توییجین از سوی کمیته انضباطی به دلیل رفتار نامناسب با یک جلسه محرومیت مواجه شد ضمن اینکه تیم آریا توییجین به دلیل اهانت به تیم داوری با خطر کسر امتیاز محکوم شدند.


علی دینی بازیکن کولاک جورقان نیز به دلیل فحاشی به داور بازی به یک جلسه محرومیت محکوم شد ضمن اینکه حمید طاهری بازیکن پاس چشین نیز به خاطر توهین به داور بازی یک جلسه از حضور در مسابقات منع شد.


هادی آیینی بازیکن و مربی تیم یاران نایب احمد به دلیل اخراج از بازی و اخلال در روند مسابقه با تذکر کسی امتیاز تیمش محکوم شد.


هم چنین براساس رای کمیته انضباطی تیم های دلفین غرب، پرواز جوان، ابوذر نایب احمد و شهید سهرابی به دلیل عدم اعزام داور به مسابقات با کسر یک امتیاز محکوم شدند.


کمیته انضباطی لیگ فوتبال محلات ناصر انصاری توانا مربی کولاک جورقان را به دلیل رعایت اخلاق جوانمردی مورد تشویق قرارداد. محسن یونسی و رضا عبداللهی نیز به دلیل نظارت مطلوب در مسابقات لیگ فوتبال محلات به عنوان ناظران نمونه هفته دوم معرفی شدند.


 

کمیته انضباطی لیگ فوتبال محلات همدان تاکید کرد تمامی محرومیت ها فردا جمعه در چارچوب هفته سوم مسابقات اعمال می شود و ناظران مسابقات نیز باید نسبت به ممانعت از حضور این دسته از افراد خاطی دقت و اقدام لازم را صورت پذیرند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن