صعود تیم مقاومت همدان به دور نهایی فوتسال بسیج کشور

b_150_100_16777215_00_images_2095980.jpgتیم مقاومت سپاه همدان برای نخستین بار به دور نهایی رقابت های فوتسال نوجوانان کشور صعود کرد.   

سرمربی تیم مقاومت سپاه همدان در این باره گفت: در این رقابت ها که شب گذشته به میزبانی اردبیل به پایان رسید، تیم همدان با کسب رتبه دوم گروه شمال غرب کشور توانست به دور نهایی صعود کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، عادل نظری افزود: تیم مقاومت همدان برای نخستین بار در تاریخ فوتسال بسیج توانست به مرحله نهایی نوجوانان کشور صعود کند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها تیم های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، قزوین، کردستان، گیلان و همدان حضور داشتند.

وی سطح این دوره از رقابت ها را بالا دانست و افزود: تیم ها با بهترین های فوتسال استان خود در این پیکارها شرکت داشتند و حریفان سرسختی را پشت سرگذاشتیم و در دیدار نهایی نیز با قبول شکست برابر تیم آذربایجان غربی در رده دوم قرار گرفتیم.

نظری بیان کرد: تیم همدان در این رقابت ها با ترکیب مهدی داودی، عرفان یارمحمدی، احمد کرترک، امیرحسین شکری، آرش محمودی، فرشید زارعی، شایان رضایی، احمد خلوجینی، میلاد طاهری، آرمان نشانی خرم، مهدی بیات و پارسا چهاردولی حضور یافت.

وی یادآور شد: این تیم را عادل وحدت و مجتبی عرفانی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست همراهی کردند.

به گزارش ایرنا وی در ادامه گفت: از هفته آینده نیز با مساعدت دستگاه ورزش و سپاه همدان دور جدید تمرین تیم را شروع می کنیم تا با آمادگی کامل در رقابت های نهایی قهرمانی کشور حضور یابند.

وی افزود: در موفقیت تیم فوتسال نوجوانان بسیج همدان در رقابت های کشوری که برای نخستین بار در تاریخ فوتسال این رده سنی انجام شد، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و رسول منعم مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و سرهنگ علی کریمی مسئول تربيت بدني سپاه انصارالحسين(ع) حمایت همه جانبه داشتند.

آذربایجان غربی و همدان به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه شمال غرب کشور راهی مرحله نهایی شدند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن