دبیر هیات پزشکی ورزشی اعلام کرد:

استقبال مطلوب دانش آموزان همدانی از طرح بیمه دانش آموزی

b_150_100_16777215_00_images_stories_madrese_football.jpgدبیر هیات پزشکی ورزشی از همکاری مطلوب اداره کل آموزش و پرورش با این هیات در اجرای طرح بیمه دانش‌آموزی خبر داد.

 

خسرو اصله در گفتگو با خبرنگار ورزشی "همدان فوتبال"، افزود: استقبال دانش آموزان از طرح ببیمه دانش آموزی بسیار مطلوب بوده است. از ابتدای اجرای این طرح بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان همدانی کارت بیمه دریافت کرده اند.

 

اصله همچنین با تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش، همکاری و هماهنگی بوجود آمده بین این اداره کل و هیات پزشکی ورزشی استان همدان را در اجرای موفق این طرح بسیار مهم تلقی کرد و از آمادگی هیات پزشکی ورزشی استان جهت برگزاری کارگاه های مشترک علمی و آموزشی با همکاری آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.

 

وی در ادامه درخصوص وضعیت خوب این هیات ورزشی تاکید کرد: هیات پزشکی ورزشی استان همدان خدمات چشمگیری برای ورزشکاران آسیب دیده با ارائه کارت بیمه ورزشی می دهد.

 

اصله ادامه داد : مهمترین رسالت هیاتهای پزشکی ورزشی بالابردن سطح سلامت جامعه و ورزشکاران است و ورزشکاران در صورت آسیب دیدن نباید دغدغه درمان داشته باشند که این امر جز با دریافت کارت بیمه ورزشی محقق نمی شود.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن