بی اطلاعی معاون استاندار از انحلال علیصدر!

b_150_100_16777215_00_images_stories_foorsal-alisadr.jpgدر روزهاي اخير در حالي صحبت از انحلال تيم عليصدر همدان دهان به دهان شده كه رئيس هيات مديره اين باشگاه فرهنگي ورزشي چنين چيزي را به دور از واقعيت مي داند.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تيمي كه در فصل گذشته ليگ يك فوتسال به دل مشغولي جوانان همداني بدل شد، حالا همان دوست داشتن ها و تعصب ها رنگ باخته و بحث انحلال اين تيم به يكي از دغدغه هاي اصلي هواداران و دوستداران فوتسال در همدان تبديل شده است.

 

در حالي در روزهاي اخير بحث انحلال فوتسال در رسانه ها به ميان آمده كه رئيس هيات مديره باشگاه آن را رد مي كند. همه اين تناقض ها نيز زماني جالب مي شود كه ياري همه چيز را منوط به تصميم هيات مديره مي داند.

 

محمود رضا عراقي، معاون امور عمراني استاندار و رئيس هيات مديره باشگاه عليصدر در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر انحلال تيم فوتسال مي گويد: اين موضوع را بايد از ياري مديرعامل تيم سوال كنيد!

 

وي اضافه مي كند: هنوز چيزي مشخص نيست و هيچ چيزي هم منحل نشده! حتي چنين موضوعي مطرح نشده است.

 

عراقي در ادامه به ذكر يك جمله اكتفا مي كند: در هيات مديره شركت هم چنين چيزي در خصوص تيم عليصدر مطرح نشده است.

 

حال با صحبت هاي عراقي اين علامت سوال در ذهن شكل مي گيرد كه بحث انحلال تيم عليصدر را چه كسي وسط كشيده است؟ بايد منتظر بمانيم و ببنيم چه آينده اي براي فوتسال عليصدر رقم خواهد خورد.

 

نظرات   

 
-1 #1 مسعود 1393-02-25 19:35
منحل شه بهتر 8)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن