پنج شنبه هفته جاری؛

وضعیت تیمداری علیصدر در فوتسال مشخص می شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_rezaeian_alisadr.jpgمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان درباره وضعیت تیمداری این شرکت در رشته های مختلف ورزشی توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالرضا رضاییان درباره تیمداری مجدد علیصدر در لیگ دسته اول فوتسال کشور، اظهار کرد: با توجه به تغییرات در رأس هیات مدیره شرکت علیصدر، همه چیز در جلسه این هفته اعضای هیات مدیره روشن خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه علیصدر تصریح کرد: تیم فوتسال علیصدر در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول یکی از بهترین تیم ها بود که نتایج بسیار خوبی کسب کرد. قطع به یقین اگر امسال تیمداری کنیم نتایج متفاوت تری خواهیم گرفت. این موضوع هنوز مشخص نیست و چون رئیس هیات مدیره تیم تغییر کرده است همه چیز بستگی به نظر او و اعضای هیات مدیره دارد. پایان این هفته جلسه اعضای هیات مدیره برگزار و تکلیف تیمداری در رشته های مختلف مشخص خواهد شد.

 

وی افزود: در حال حاضر تیم تنیس روی میز در اختیار دهکده گنجنامه است و این مجتمع از این تیم حمایت می کند. در رشته های دیگر هم فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

 

رضاییان درباره بودجه علیصدر در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتسال خاطرنشان کرد: فصل گذشته 200 میلیون تومان برای این تیم در نظر گرفته شد که این مبلغ بسیار ناچیز و کم است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن