در یک دیدار زیبا و حساس؛

علیصدر باخت را با تساوی عوض کرد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr_alisadr_isatis_img_15.jpgدر چهارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور، تیم فوتسال علیصدر همدان برابر پرسپولیس تهران به تساوی رضایت داد.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، در این دیدار زیبا امید بهرامی (27)، وحید شانه‌ای (33) و علیرضا مهربانیان (38) برای علیصدر گلزنی کردند.

 

برای تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران نیز امیر صدیق (11)، جاسم سلطانی (35) و محسن منتقمی (36) گلزنی کردند و به این صورت نیز دو تیم به تساوی 3-3 رضایت دادند.

 

گفتنی است علیصدر در حالی به این تساوی رسید که در این دیدار 5 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

 

از حواشی جالب این دیدار می‌توان به حضور حسین شمس روی نیمکت پرسپولیس بهزیستی و بازی وحید شانه‌ای و گلزنی وی با وجود مصدومیت اشاره کرد.

 

علیصدر با این تساوی 16 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت و این تیم باید هفته آینده در یزد به مصاف پکیج ایساتیس این شهر برود.

 

 

نظرات   

 
+7 #1 همداني 1392-10-27 22:15
ضمن خسته نباشيد به بچاي عليصدر -- آقاجان حواستان جم كنين ميتانين برين بالاها -- تا الان نشان دادين هيچي كم ندارين عه بقي تيما -- شما دارين امتياز ميديم به بقيه اونا نيميگيرن -- بازم دمتان گرم :h -- آدم با فرشيدگلمحمدي رفيق مفيق بشه بين المللي ميشه :lol:
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن