در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال؛

علیصدر با شکست آغاز کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_foorsal-alisadr.jpgتیم فوتسال علیصدر همدان در نخستین گام در رقابت‌های فوتسال لیگ یک در اهواز بازی را مقابل تیم برنا خوزستان واگذار کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال" به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر، در هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و در گروه یک چهار بازی در نقاط مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم علیصدر همدان میهمان تیم برنا خوزستان بود.

 

این مسابقه که در سالن ورزشی گیت بوستان شهر اهواز و در حضور بیش از 500 تماشاگر اهوازی و با قضاوت فردین مبارکی (سر داور)، محمدحامد حدیدی (کمک داور)، حسن‌رضا رحمتی (داور سوم) و سعید عراقی (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد و همچنین علی‌اکبر عالی‌نژاد و سعیدخزفروش نماینده اعزامی  از فدراسیون برگزار شد.


علیرضا خسروی در این بازی با استفاده مسعود حمیدی، فرشاد دیزجی،  وحید سیفیان، محسن کشانی، وحید شانه‌ای، علیرضا مهربانیان، محمد اصلانی، حمید نجاتی‌طراقیه، امید بهرامی، وحید میرزایی، معین کدخدا و میثم رضایی قدس برابر حریف اهوازی خود به میدان رفت.


در مقابل حیدر فرهادی محمدرضا حيدريان، محسن شنوفي، حميد كاكا، علي صمصام، مهدي حسن زاده، محمد اميري، امين جعفري، عليرضا غبيشاوي، هادي ابرارنيا، مهدي آلبوفيتيله، وليد صباحي نژاد و اميد صحت نيا برابر تیم جوان علیصدر همدان صف‌آرایی کرد.


در این بازی در 10 دقیقه اول هر دو به ارزیابی هم پرداختند و حملاتی بر روی دروازه‌های هم انجام دادند که به نتیجه نرسید که در دقیقه 18 با اشتباه وحید سفیدان، مهدی آلبوفیتیله نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا هر دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.


حملات  زیاد تیم علیصدر باعث شد تا در نیمه اول فشارهای بی‌امان این تیم، حریف اهوازی چهار خطا را مرتکب شود و در مقابل تیم علیصدر دو خطا در این نیمه داشت.


در ابتدای نیمه دوم علیصدر صاحب توپ و میدان شد و در 22 شوت بسیار زیبای وحید شانه‌ای با واکنش خوب دروازه‌بان حریف دفع شد.


در دقیقه 28 محسن کسانی با شوت بسیار زیبایی موفق شد تا گل مساوی تمیش را به ثمر برساند.


بعد از گل مساوی شاگردان فرهادی حملات زیادی را بر روی دروازه علیصدر تدارک دیدند تا در نهایت علیرضا غبیشاوی از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


بی‌دقتی علی مهربانیان بازیکن رأس تیم علیصدردر دقیقه 35 باعث شد تا بهترین موقعیت تیم علیصدر به راحتی از دست برود.


دو دقیقه بعد از این موقعیت مهدی حسن‌زاده در دقیقه 37 سوم گل تیمش را به ثمر رساند.


پاسکاری و هماهنگی تیمی بین بازیکنان علیصدر باعث شد تا در دقیقه 39 حمید نجاتی دومین گل تیم علیصدر را به ثمر برساند.


در دقایق پایانی بازی علیرضا خسروی تاکتیک پنج نفره را در دستور کار قرار داد اما تیز هوشی تیم حریف باعث شد تا گل چهارم تیم برنا از وسط زمین و با شوت زیبایی به ثمر رسید.

 

در هفته سوم تیم علیصدر در همدان از تیم کاشی‌نیلو اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

 


نظرات   

 
+1 #1 hg,kn 1392-08-04 12:16
ضمن احترام به حضور تيمها; تحقيقا تيمهاي برناي خوزستان وكاشي نيلو اصفهان مدعيان اصلي صعود بوده هرچند ايساتيس يزد حريف گلوگيري است اما اندازه هاي صعود را ندارد وتيمهاي برق شيراز ومقاومت كرمان گزينه هاي اصلي سقوط
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن