علیصدری‌ها در غار تمرین کنند؟!

تیم مدعی صعود به لیگ برتر زمین تمرین ندارد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_foorsal-alisadr.jpgمشکلات خانواده فوتبال استان مانند بیماری صعب العلاجی به سرعت در حال رشد است و هیات فوتبال استان همدان که به اصطلاح متولی فوتبال این شهر محسوب می‌شود، در برابر این مشکلات عدیده سکوت اختیار کرده است.


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، اکنون که 27 روز به آغاز لیگ دسته اول فوتسال کشور مانده، تیم فوتسال علیصدر  به دلیل در اختیار نگذاشتن زمین تمرین توسط هیات فوتبال چهار روز است که تمرینات خود را به حالت تعلیق درآوده است.

 

حال سوالی که ذهن هواداران را آزار می‌دهد این است که آیا رواست که به خاطر کم لطفی مسئولان، زحمات یک مجموعه بومی و موفق به هدر رود؟


آیا مسئولین انتظار دارند که تیم فوتسال علیصدر در غار علیصدر به تمرین بپردازد؟!


امید است آقایان کمی هم به فوتسال و علیصدر توجه کنند و از سوی دیگر هم نماینده همدان در لیگ دسته اول جواب مشتاقان همدانی را به نیکی بدهد تا حداقل در فوتسال لیگ برتری شویم!

 

 


نظرات   

 
0 #3 سيدحسين 1392-06-26 00:36
باسلام خدمت علاقمندان فوتسال همدان
آحسيني رضايت ندارند بنام ايشان با رشدفوتسال بومي مخالفت شود
 
 
+18 #2 hg,kn 1392-06-23 21:42
وقتي مجموعه اي سالي چندصد ميليون به پاس به گفته خودشان كمك كرده-طبيعي است سالن مجاني نخواهند داد.وظيفه ذاتي هيئت فوتبال مديريت نظري فوتبال وانجام مسابقات است وغيره نه اينكه سالن جوركند وبه عليصدربدهد.باشگاه عليصدرميخوادسالن مجاني بگيرد.
 
 
+18 #1 hg,kn 1392-06-23 21:36
باسلام -همدان فوتبال جان نقل قول زير از مصاحبه مديرحامل!!!عليصدر با شماست:
"*آقای افتخاری گفت سالن انقلاب از صبح تا شب در اختیار تو! آن‌جا باید به دست تو راه بیافتد!"----- اطلاعات غلط به شما داده اند.دليل وجود رفتارهاي كاسبكارانه در مديريت عليصدر است گرچه در زمان آحسيني هم اتفاق افتاد كه باتهديدآحسيني به كناره گيري 2ساعته سالن جورشد.نشسته بودند كه آقايان بروندبگويند:خواهش ميكنيم بياييد سالن!!!!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن