سرخپوشان در آستانه قهرماني نيم‌فصل

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgرقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال استان در حالی امروز به نيم‌فصل مي‌رسد که تيم سرخپوشان همدان در يك قدمي كسب عنوان قهرماني ليگ در نيم‌فصل قرار دارد .

به گزارش "همدان فوتبال"، در اين هفته سرخپوشان همدان، راهي فامنين مي‌شوند تا در برابر ملت اين شهر قرار بگيرند. تيم فامنينی كه با 10 امتياز در ميانه جدول قرار دارد در نظر دارد تا اين هفته شگفتي‌ساز شود و با غلبه بر سرخپوشان، خود را به بالاي جدول نزديك كند. سرخپوشان كه هفته گذشته مقابل شهيدان حاجي‌بابایي غافلگير شدند و شكست تلخي را پذيرفتند امروز به دنبال تلافي و شكست ملت فامنين هستند تا قهرماني نيم‌فصل خود را مسجل كنند. مصطفي عزتي، امير غفار و شاهبلاغي قضاوت اين بازي را به عهده دارند.

اما حساس‌ترين بازي را 2 تيم انصار اسدآباد و وحدت ملاير برگزار مي‌كنند. 2 تيم كه در بالاي جدول از مدعيان بشمار مي‌روند در اين ديدار به كسب پيروزي و 3 امتياز اين بازي چشم دوخته‌اند. تيم وحدت در يك قدمي سرخپوشان قرار دارد و با 15 امتياز در رده دوم، چشم به لغزش دوباره تيم همداني دوخته‌ است. ملايري‌ها در اين بازي خارج از خانه به دنبال كسب 3 امتياز هستند و تيم اسدآبادي نيز براي آنكه خود را در جمع مدعيان نگه دارد به 3 امتياز اين بازي چشم  دوخته است و قصد دارد با حمايت تماشاگران خود به اين پيروزي شيرين دست يابد. در اين ديدار مهدي مصطفايي، علي رشیدی و امين رجبي قضاوت مي‌كنند.

در شهرستان بهار يك ديدار بين تيم‌هاي پايين جدول برگزار مي‌شود كه تيم دهياري دستجرد بهار، ميزبان تیم شهيدان حاجي‌بابايي است. تيم حاج‌بابايي كه هفته گذشته با شگفتي تيم سرخپوشان را شكست داد و فرزاد غفاري سرمربي اين تيم، بازگشت موفقيت‌باري در كسب نتايج اين تيم داشت امروز نيز به دنبال پيروزي و رساندن خود به نيمه اول جدول است.

تيم دهياري نيز براي آنكه از انتهای جدول جدا شود به دنبال پيروزي است. قضاوت  اين بازي به عهده رحمان راستين، احمد احمدوند و حامد مالمير است.

 

و سرانجام در آخرين بازي امروز، تيم شهرداري مريانج ميزبان مهر ملاير است. تيم ته جدولي شهرداري مريانج كه بازي‌هاي ضعيفي ارائه داده در اين ديدار به دنبال كسب نخستین پيروزي است و مهر ملاير نيز دربالای جدول به دنبال تثبیت جايگاه خود در بين مدعيان است. اين ديدار را حميد شمس، محمد طاهري و محمد چهره آزاد قضاوت مي‌كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن