علیصدر در 3 قدمی لیگ یک

بازی تشریفاتی مقدمه‌ای برای حضور در پلی‌آف

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgتیم فوتسال علیصدر برای لیگ یک شدن تنها سه مسابقه پیش رو دارد که یکی از بازی‌ها تشریفاتی است و به عنوان بازی تدارکاتی قبل از مرحله پلی‌آف محسوب می‌شود.

به گزارش "همدان فوتبال"، آخرین هفته مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با انجام 10 بازی در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد تا چهره سه تیم باقیمانده به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها مشخص شود.

دو تیم اول و دوم گروه شمال و جنوب که بیشترین امتیاز را در جدول رده‌بندی کسب کرده باشند به مرحله بعد صعود می‌کنند تا با انجام دو بازی رفت و برگشت و به صورت ضربدری دو تیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را پیدا کند.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور امسال و بر اساس تصمیم‌گیری سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون در دو گروه 10 تیمی شمال و جنوب تقسیم شدند و بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند و طی 18 هفته مصاف با یکدیگر تا حدی صعود برخی تیم‌ها به مرحله بعد مشخص شده یا بازی‌های هفته پایانی در شناسایی این تیم‌ها تأثیرگذار است.

بازی‌های هفته پایانی به صورت هم‌زمان و به دلیل ماه مبارک رمضان بعد از افطار برگزار خواهد شد و جدال برای صعود به مرحله بعد بر حساسیت برخی از این بازی افزوده است.

‌در گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر نماینده فوتسال استان همدان که با تیم‌های آذرخش بندرعباس، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا، برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان و کیان سپهر اصفهان هم‌گروه بوده، با عملکرد مناسب خود موفق شده با کسب امتیازات لازم در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد و یک هفته به پایان مسابقات صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان که از 18 اسفند ماه 91 در کوران مسابقات لیگ دسته 2 قرار گرفته کارنامه خوبی در فصل امسال فوتسال از خود به جا گذاشته و موفق شده یکی از تیم‌های مدعی در لیگ امسال باشد.

همدانی‌ها که از دی‌ ماه با هدایت سید ابوالقاسم حسینی مربی صاحب‌سبک و ارزشمند همدانی فوتسال ایران شروع کردند موفق شدند در پنج هفته آغازین نتایج خیره‌کننده بگیرند و در همان هفته‌های اول خود را به عنوان مدعی به تیم‌های گروه معرفی کردند.

بعد از جدایی حسینی از تیم مرتضی عظیمی که دستیار حسینی بود هدایت تیم را بر عهده گرفت و یک باره با تدبیر مدیریت باشگاه علی خسروی به عنوان مشاور مدیرعامل تمرینات را نظارت می‌کرد و در مسابقات از روی سکوی به عظیمی در کار فنی کمک می‌کرد.

در هر صورت تیم فوتسال با وجود تغییرات اساسی در کادر فنی با ترکیبی از 14 بازیکن بومی و سه بازیکن غیربومی حضور موفقی در طول نیم‌فصل اول مسابقات داشت.

تیم فوتسال علیصدر در نیمه فصل اول عملکرد خوبی داشت و در 9 بازی انجام شده تنها در یک بازی آن هم در خارج از خانه برابر تیم آذرخش بندرعباس شکست را پذیرا شد و با 24 امتیاز از 27 امتیاز موجود بیشتر از حد انتظار جامعه ورزش همدان ظاهر شد.

در دور برگشت به دلیل طولانی شدن مسابقات تیم علیصدر با افت محسوس مواجه شد و یک هفته در میان با یک پیروزی و یک شکست مسابقات را طی کرد و بعد از پانزدهم هفته نخستین شکست را مقابل تیم آذرخش بندرعباس در همدان و در مقابل دیدگان تماشاگران خودی پذیرا شد.

جنجال و مشکل‌آفرینی کرمانشاهی‌ها در بازی برابر علیصدر و در مسابقه‌ای موسوم به دربی غرب کشور باعث شد تا پنجمین باخت علیصدری‌ها با فحاشی و توهین و درگیری فیزیکی رقم بخورد و این هم بدترین خاطره این فصل فوتسال لیگ 2 باید یاد کرد.

در هفته ماقبل پایانی شاگردان مرتضی عظیمی دست به کار بزرگی زدند و با وجود اینکه بازی را برابر میهمان خود چهار بر سه واگذار کرده بودند با حساب پنج بر چهار با حمایت تماشاگران همدانی و در سالن 6 هزار نفری انقلاب جشن قهرمانی و صدرنشینی گرفتند تا یک هفته ماقبل پایانی با کسب 36 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنند.

بازی امشب علیصدری‌ها برابر تیم سپهرکیان اصفهان یک مسابقه تشریفاتی محسوب می‌شود که کسب هر نتیجه‌ای در روند صعود تیم‌های برتر این گروه تأثیری ندارد و تنها یک مسابقه تدارکاتی خوب برای این تیم به حساب می‌آیند تا با روحیه بهتری به مصاف تیم دوم گروه شمال برود تا برای صعود به لیگ برتر تنها سه قدم فاصله داشته باشند.

برنامه کامل هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور که امشب پنج‌شنبه سوم مرداد به صورت همزمان و در ساعت 22:30 برگزار می شود به شرح ذیل است:

کیان سپهر اصفهان- علیصدر همدان*** سالن قدس اصفهان

شاهین کرمانشاه- مقاومت چهارمحال و بختیاری ***سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه

مقاومت البرز- باروبن قزوین*** سالن انقلاب کرج

مرصاد حسینی چالوس- شهرداری رشت***سالن شهدای هفتم تیر چالوس

کات شاهرود- شهدای جلین گرگان***سالن شهید اکبری شاهرود

مغان کارا اردبیل- پولاد گسترش لرستان*** سالن تختی اردبیل

شوپی ملارد- شهید فرجی قزوین***سالن پاسارگاد ملارد

میلاد نور مرکزی - شاهین لردگان***سالن الغدیر اراک

مس رفسنجان- آذرخش بندرعباس***سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان

اشترانکوه ازنا- برنای خوزستان*** سالن کارگران ازنا

تیم فوتسال علیصدر همدان در آخرین بازی دور گروهی این مسابقات امشب در سالن قدس اصفهان میهمان تیم سپهرکیان این شهر خواهد بود که بنا بر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور علیرضا عبدالغنی، بابک سورشجانی، عیسی حسنی و داریوش نادری به عنوان داوران این بازی انتخاب شدند و همچنین نظارت بازی بر عهده محمد فرجی خواهد بود.

 

نویسنده: فرشید گلمحمدی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن