کاپیتان تیم فوتسال علیصدر:

مسئولان فوتسال را حمایت کنند، آبرودار ورزش همدان می‌شویم

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgکاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: حمایت مسئولان استان از رشته فوتسال می‌تواند زمینه‌ساز افتخارآفرینی این تیم با بهره‌گیری از نیروهای بومی باشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، وحید شانه‌ای اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امسال با همه سختی و مشکلاتی که در لیگ دو فوتسال داشتیم با اقتدار و عزت به هدف‌مان برسیم.

وی افزود: با بالا رفتن سطح کیفی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال در فصل امسال صدرنشین بودن در 17 هفته کار بسیار سختی است و این نشانگر هماهنگی خوب تیم است.

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان یادآور شد: تمریناتی که قبل از عید نوروز و سال گذشته داشتیم جواب داد و موفق شدیم با اقتدار و اختلاف فاحش امتیازی از حریفان به مرحله بعد صعود کنیم.

به گفته وی با وجود دوری مسافت در بازی‌های خارج از خانه، مشکلات و حواشی مخصوص لیگ 2، صدرنشینی نه تنها کار بزرگی است بلکه ثابت کردیم با اتحاد می‌توان افتخارآفرین بود.

شانه‌ای که با زدن 17 گل در گروه جنوب مسابقات فوتسال لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور  به عنوان «آقای گل» لقب گرفته است در ادامه افزود: فوتسال همدان در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است و این موضوع باعث شده تا علاقه‌مندی مردم به این رشته بیشتر شود.

وی با بیان اینکه فوتسال همدان قابلیت‌های خوبی دارد، ادامه داد: جوانان فعال در این رشته توانایی این را دارند با حمایتی که از نیروی بومی در تیم‌های لیگی شود در سطح بالای فوتسال کشور بدرخشند.

کاپیتان جوان تیم فوتسال علیصدر همدان که سابقه دو سال حضور در تیم ملی فوتسال جوانان کشور را در کارنامه خود دارد در ادامه ابراز داشت: صعود به لیگ دسته اول و در کنار بهترین‌های فوتسال ایران بازی کردن برای هر بازیکنی افتخار است که امیدواریم این اتفاق خوب برای فوتسال همدان محقق شود تا جوانان مستعد همدانی بتوانند قابلیت خود را به رخ فوتسال ایران بکشند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سیدابوالقاسم حسینی مربی بومی همدان، چقدر در موفقیت تیم علیصدر تأثیر داشته خاطرنشان کرد: تیمی که امسال موفق شده با اقتدار به مرحله بعد صعود کند توسط حسینی مربی صاحب‌سبک همدان بسته شده و نقش وی در کسب این موفقیت انکارناپذیر است.

شانه‌ای گفت: اختلاف نظری که حسینی با مدیران باشگاه پیدا کرد باعث جدایی شد اما اعضای تیم همیشه از نظرات تاکتیکی این مربی ارزشمند همدانی استفاده کردند و امیدواریم با صعود به لیگ یک دوباره از حضور حسینی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: فرسایشی بودن لیگ امسال و طولانی شدن مسابقات باعث خستگی زیادی برای بازیکنان تیم شده و باخت‌هایی که در هفته‌های آخر با وجود برتری نسبی داشتم فقط به دلیل خستگی مفرط از مسافرت‌ها بوده که امیدواریم در مرحله بعد جبران کنیم.

تیم فوتسال علیصدر همدان که به نمایندگی از استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور داشته موفق شد در گروه جنوب این مسابقات با کسب 36 امتیاز یک هفته زودتر از پایان مسابقات با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

 

این تیم منتظر اعلام نظر کمیته فوتسال و برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال است تا نحوه صعود تیم‌های برتر دو گروه را به لیگ دسته اول مشخص کنند.

نظرات   

 
+4 #1 سروش 1392-04-31 17:54
سلام از پاس خبر بزارید جلسه هیئت مدیره دوباره کی میخواد تشکیل بشه داره دیر میشه هوادارا نگران پاس هستن.. :sad:
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن