مربی جوان تیم فوتسال علیصدر:

همدان لیاقت داشتن یک تیم مقتدر در فوتسال ایران را دارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: همدان لیاقت داشتن یک تیم فوتسال در بالاترین سطح فوتسال ایران را دارد.

به گزارش "همدان فوتبال"، مرتضی عظیمی اظهار داشت: خوشحالم که بعد از 16 هفته صدرنشینی با لطف خدا و غیرت بازیکنان تیم، اقتدار خودمان را حفظ کنیم و با عزت به عنوان تیم اول صعود کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه امسال در لیگ دسته 2 بیشتر تیم‌ها برای صعود به مرحله بعد نفرات خوبی را به خدمت گرفته بودند و این بر کیفیت مسابقات افزوده بود و خدا را شاکریم 16 هفته در صدر بودیم و سرانجام با اقتدار قهرمان گروه خودمان شدیم.

مربی جوان و خوش‌آتیه علیصدر همدان اضافه کرد: طولانی شدن مسابقات باعث شد تا بازیکنان نسبت به دور رفت افت محسوسی داشته باشند و فرسایشی شدن لیگ امسال موجب شد تا عملکرد و نتایج بازی‌ها به صورت نزدیک رقم بخورد.

به گفته وی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موفق شدیم با وضعیت موجود و قرار گرفتن در گروه جنوب و بعد مسافتی که با تیم‌های حاضر در گروه داشتیم بهترین نتیجه را بگیریم و با بکارگیری نیروی بومی در کنار بازیکنان غیر بومی کار بزرگی را در رشته فوتسال همدان رقم بزنیم.

عظیمی با اشاره به بازی تیمش برابر مس رفسنجان و برد پنج بر چهار تصریح کرد: تیم مس یکی از بهترین تیم‌های گروه محسوب می‌شد.عملکرد خوب این تیم باعث شد تا رده دوم گروه بالا بیاید و برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد یکی از کاندیداها باشد و این موضوع بر حساسیت این بازی افزوده بود.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: استرسی که در این بازی داشتیم باعث شد تا تفکرات تاکتیکی که  مد نظر بود به خوبی اجرا نشود و با وجود اینکه بازی را در نیمه اول با برد تمام کردیم اما از حواشی که در دیدار رفت از این تیم سراغ داشتیم می‌ترسیدم.با تغییرات ایجاد شده در سیستم موفق شدیم بازی باخته را با برد عوض کنیم و  از حاشیه‌سازی تیم حریف جلوگیری کنیم و با اقتدار با حداکثر امتیاز و اختلاف به مرحله بعد صعود کردیم.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه تماشاگران همدانی در این بازی نقش بزرگ و مهمی را در کسب نتیجه برد تیم علیصدر داشتند افزود: بعد از 9 هفته میزبانی در خانه و در همدان این نخستین بازی بود که در فصل امسال تماشاگران به سالن آمدند.

وی ابراز داشت: خدا را شاکریم که شرمنده مردم نشدیم و با وجود اینکه ساعت از 12 شب هم گذشته بود باز هم مشوق ما بودند.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان خاطرنشان کرد: فوتسال همدان با داشته‌های خود لیاقت صعود به لیگ دسته اول را دارد و قطعاً با حمایت مسئولان و اختصاص بودجه لازم توانایی حضور در بالاترین سطح فوتسال ایران را داریم.

تیم فوتسال علیصدر همدان که به نمایندگی از استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور داشته موفق شد در گروه جنوب این مسابقات با کسب 36 امتیاز یک هفته زودتر از پایان مسابقات با اقتدار به مرحله بعد صعود کند و منتظر اعلام نظر کمیته فوتسال و برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال است تا نحوه صعود تیم‌های برتر دو گروه را به لیگ دسته اول مشخص کنند.

نویسنده: فرشید گلمحمدی

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن