در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته 2 فوتسال؛

علیصدر در حضور تماشاگران همدانی سرود قهرمانی خواند

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgتیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد یک هفته زودتر از پایان مسابقات با کسب امتیازات لازم و فاصله با رقبای خود، در حضور تماشاگران همدانی جشن قهرمانی بگیرد .

به گزارش همدان فوتبال"، مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی که به ایستگاه هفدهم رسیده بود با مشخص شدن تیم صعودکننده به مرحله بعد در گروه جنوب این رقابت‌ها به پایان رسید.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور امسال و بر اساس تصمیم‌گیری سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون در دو گروه 10 تیمی شمال و جنوب تقسیم شد و شرکت‌کنندگان در این دو گروه بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند تا در نهایت تیم‌های برتر هر گروه به لیگ دسته اول صعود کنند.

در گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان که با تیم‌های آذرخش بندرعباس، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا، برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان و کیان‌سپهر اصفهان هم‌گروه بوده، با عملکرد مناسب خود موفق شد تا یک هفته مانده به پایان این مسابقات با کسب امتیازات لازم به مرحله بعد صعود کند.

همدانی‌ها که سال گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ یک قرار داشتند و به دلیل کم‌تجربگی از صعود بازماندند امسال با تیم بهتری پا به این رقابت‌ها گذاشتند و با وجود داشتن برخی مشکلات در تیم‌داری موفق شدند نماینده شایسته‌ای برای استان همدان باشند.

این تیم که در ابتدای فصل با هدایت سید ابوالقاسم حسینی مربی بومی و صاحب سبک فوتسال همدان بسته شد و پا به این رقابت‌ها گذاشت اما بنا به دلایلی از اواسط نیم‌فصل اول حسینی از ادامه همکاری با علیصدری‌ها منصرف شد و مرتضی عظیمی مربی خوش‌آتیه همدانی سکان این تیم را در اختیار گرفت.

مدیران باشگاه علیصدر در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول علی خسروی را به عنوان مدیر فنی و مشاور مدیرعامل معرفی کردند تا با تجربه‌ای که داشت کمک‌حال مربی جوان همدانی‌ها باشد.

تیم فوتسال علیصدر که در نیم‌فصل اول رقابت‌ها موفق شد عملکرد و کارنامه‌ای خوبی را از خود به جا بگذارند و در 9 بازی انجام شده هشت پیروزی و تنها در برابر تیم آذرخش بندرعباس و در خانه حریف تن به شکست دادند.

در نیم‌فصل دوم نماینده فوتسال همدان با توجه به فشار تمرینات و طولانی شدن مسابقات مانند اکثر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با افت جسمی همراه بود و با وجود استفاده از نیرو‌های جوان و با انگیز نتوانست عملکرد درخشان نیم‌فصل اول را تکرار کند و در عرض هفت هفته با قبول چهار شکست برابر تیم‌های میلاد نور مرکزی، برنای خوزستان، آذرخش بندرعباس و شاهین کرمانشاه کار سختی را در هفته‌های پایانی داشت.

نتایج کسب شده توسط علیصدر در دور برگشت باعث شد تا رقبای رده‌های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی گروه جنوب ضمن کم کردن فاصله با صدر برای جایگزینی با تیم همدانی خط و نشان بکشند.

تا پایان هفته شانزدهم تیم فوتبال علیصدر همدان موفق شده بود با کسب 11 پیروزی و قبول پنج شکست با کسب 33 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف با تیم رده دومی برای هفته هفدهم خود را آماده کند.

رویارویی تیم‌های اول و دوم جدول گروه جنوب باعث شده بود تا حساسیت ویژه‌ای این بازی برای هر دو تیم علیصدر همدان و مس رفسنجان داشته باشد.

مس رفسنجان برای انتقام باخت سه بر دو در دور رفت به همدان سفر کرده بود تا بتواند با کسب امتیاز برابر صدرنشین با صعود به صدر جدول برای رفتن به مرحله بعد کمترین مشکل را داشته باشد.

این بازی بنا به اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بعد از افطار برگزار شد و این فرصت خوبی بود تا برای نخستین بار تماشاگران همدانی با حضور خود در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب باعث تشویق بازیکنان تیم فوتسال علیصدر شوند.

این بازی پرحاشیه و پر برخورد که با ترک زمین دوباره بازیکنان و کادر فنی تیم مس رفسنجان همراه بود در نهایت با حساب پنج بر چهار به سود همدانی‌ها به پایان رسید تا علیصدری‌ها در برابر تماشاگران خودی سرود قهرمانی در گروه خود را بخوانند.

با برگزاری همزمان هفته هفدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم در گروه جنوب تیم علیصدر به تنهایی موفق شد با کسب 36 امتیاز قهرمانی در این گروه جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند که جدول این گروه تا پایان هفته 17 به شرح ذیل است:

در آخرین هفته این رقابت‌ها بازی کیاسپهر اصفهان با علیصدری‌ها تشریفاتی خواهد بود و تأثیری در جدول مسابقات نخواهد داشت.

 

به گفته مسئولان باشگاه علیصدر هنوز کمیته فوتسال فدراسیون و کمیته برگزاری مسابقات نحوه و تعداد تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول را مشخص نکردند و تیم‌های اول و دوم گروه شمال و جنوب منتظر اعلام دستورالعمل دست‌اندرکاران فدارسیون هستند.

 

نویسنده: فرشید گلمحمدی

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن