فوتسال علیصدر از مدعیان جدی صعود به لیگ دسته اول

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgمدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: با سابقه چندین ساله علیصدر در فوتسال کشور معتقدیم در فصل جاری علیصدر یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول کشور است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالرضا رضاییان اظهار داشت: سال 84 شرکت سیاحتی علیصدر همدان با انتقال امتیاز از مشهد وارد تیم‌داری در سطح حرفه‌ای فوتسال کشور شد.

وی افزود: بعد از گذشت یک سال بنا به دلایلی با یک اختلاف تفاضل گل به لیگ دسته دوم کشور سقوط کردیم که به علت تنش‌های اداری پیگیری در این زمینه صورت نگرفت تا امتیاز این تیم به طور کامل از بین رفت.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه در سال 88 با درخواست بنده راستای ادامه تیم‌داری موافقت شد تصریح کرد: موافقت هیئت مدیره باعث شد که دوباره فعالیت خود را در رشته فوتسال آغاز کنیم با توجه به هزینه‌های پایین فوتسال نسبت به فوتبال هیئت مدیره باشگاه در این زمینه مشکلی نداشت.

وی با اشاره به قهرمانی فوتسال علیصدر در استان بیان کرد: بعد از این امر وارد زیرگروه و مناطق شدیم و تا نیمه‌نهایی پیش رفتیم ولی در نهایت نتوانستیم در بروجرد جشن صعود به لیگ دسته اول را بگیریم.

رضاییان درباره انتقال امتیاز در سال 90 به استان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: همکاری هیئت فوتبال استان و فدراسیون باعث شد این امر مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه در لیگ دسته دوم نتایج خوبی گرفتیم اظهار کرد: تنها با سه امتیاز اختلاف نتوانستیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال سه امتیاز را به ناحق به تیم نکا داد؛ ابراز داشت: ما 37 امتیازی و نکا هم 37 امتیازی بود، تفاضل ما 19 و نکا با تفاضل 12 بود اما از آن جا که تیم‌های مازندرانی در فدراسیون فوتبال حمایت می‌شوند یک سه امتیاز ناحق به تیم نکا دادند در صورتی که ما باید به عنوان تیم دوم به لیگ یک می‌رفتیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه در سال جدید بیان کرد: در این فصل بسیار با دقت تیم را بسته‌ایم و از چهار نفر نیروی غیر بومی از کرج، تهران، شیراز و ساوه استفاده می‌کنیم.

رضاییان با بیان اینکه علیصدر از 80 درصد نیروی بومی سود می‌برد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع در توجه چهار ساله به مدرسه فوتسال علیصدر بوده است.

وی ادامه داد: ما با 50 بازیکن 12 تا 16 سال این کار خود را آغاز کردیم و 30 نفر را برای ارائه تمرینات تخصصی انتخاب کردیم که بسیار مؤثر بوده است.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان درباره خروجی مدرسه فوتبال گفت: چهار نفر در این فصل در تیم اصلی علیصدر قرار دارند؛ این استعدادیابی به طور مستمر و در تمام ایام سال انجام می‌شود.

وی با تشکر از اداره ورزش و جوانان استان اظهار کرد: دو سانس در سالن 6 هزار نفری انقلاب به ما داده شده که در سانس اول بازیکنان مدرسه فوتسال و در سانس دوم بازیکنان اصلی به تمرین می‌پردازند.

رضاییان با اشاره به علت عدم صعود علیصدر در فصل گذشته ابراز کرد: فرسایشی بودن لیگ دسته دوم و مصدوم و محروم شدن بازیکنان ما در طول فصل توان زیادی را از ما گرفت بنده خاطر دارم که در بازی با گرگان با سه دروازه‌بان و شش بازیکن به این بازی رفتیم.

وی درباره بودجه فصل جاری فوتسال علیصدر بیان داشت: در این فصل با موافقت هیئت مدیره 100 میلیون تومان بودجه به فوتسال تعلق گرفته که با توجه به تورم‌های جاری نیاز به توجه بیشتر خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با اشاره به قرعه‌کشی لیگ دسته دوم گفت: قرعه‌کشی در دو گروه شمال و جنوب صورت می‌گیرد؛ فصل گذشته ما در گروه شمال بودیم اما متأسفانه در فصل جاری در گروه جنوب قرار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع از بابت بحث فنی نیست چون اعتقاد دارم علیصدر از تمام تیم‌ها برتر است بلکه مشکل و حریف اصلی ما در گروه جنوب بحث مسافت است، به طور مثال لردگان 16 ساعت با همدان فاصله دارد و این کار ما را بسیار سخت خواهد کرد.

رضاییان با بیان اینکه چیزی از دو گروه شمال و جنوب کم نداریم ادامه داد: با تجربه‌ای که در این چند فصل از فوتسال کسب کرده‌ایم اعتقاد داریم که از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول کشور هستیم.

وی درباره آمادگی علیصدر قبل از شروع فصل بیان کرد: ما بعد از اتمام لیگ دسته دوم در فصل گذشته تمرینات خود را تعطیل نکرده‌ایم و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی و هفت جلسه تمرین در طول هفته به آمادگی بسیار خوبی رسیده‌ایم، شاید یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم باشیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه برای جذب هوادار برنامه ویژه‌ای داریم گفت: با همکاری شهرداری همدان، قرار است در سطح شهر تبلیغات خوبی را انجام دهیم همچنین تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات موجب اطلاع‌رسانی خوبی می‌شود.

وی تأکید کرد: برخلاف سایر استان‌ها بازی‌های علیصدر در لیگ دسته دوم کاملاً رایگان خواهد بود.

رضاییان درباره برنامه خود برای باشگاه علیصدر همدان گفت: با توجه به اینکه علیصدر فصلی به فوتسال وارد نشده است با حمایت‌ هیئت مدیره به خصوص مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر و معاون عمرانی استاندار، هیچ مشکلی برای ادامه دادن در لیگ دسته یک و دوم نخواهیم داشت.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه هیچ مشکلی از لحاظ حمایت‌ها از نظر علیصدر نداشته‌ایم، گفت: هدف شرکت سیاحتی علیصدر علاوه بر بحث گردشگری استان کمک در بحث ورزشی و فرهنگی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

تیم فوتسال علیصدر همدان نخستین سال حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تجربه می‌کرد و با این حال با بازیکنان بومی و مدیریت عبدالرضا رضاییان توانست نتایج مطلوبی را کسب کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن