در ليگ فوتسال مناطق

تيم سرخپوشان از صعود بازماند

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgمسابقات فوتسال قهرماني منطقه 2 كشور كه در همدان جريان داشت به پايان رسيد و تيم فوتبال سرخپوشان همدان از صعود به مرحله دوم اين رقابتها بازماند.

به گزارش "همدان فوتبال"، در اين رقابتها 6 تيم شهرداري ساوه، شهيد فرجي قزوين، پرسيان اصفهان، نبرد داراب، فردوسي مازندران و سرخپوشان همدان شركت داشتند كه پس از 5 روز رقابت تيم شهرداري ساوه به مقام قهرماني رسيد و تيم پرسيان اصفهان در جاي دوم ايستاد و به مرحله بعد صعود كردند و تيم سرخپوشان همدان نيز با قرار گرفتن در سكوي سوم از صعود بازماند.

در شب پاياني اين رقابتها تيم شهرداري ساوه كه صعود خود را مسجل مي‌ديد با جوانان خود به مصاف شهيد فرجي قزوين رفت و در يك بازي پرگل مغلوب اين تيم شد.

تيم مازندران نيز به دليل حاضر نشدن نبرد داراب 3 بر صفر برنده شد. در آخرين بازي كه از حساسيت بالايي برخوردار بود تيم سرخپوشان همدان مقابل پرسيان اصفهان صف‌آرايي كرد. سرخپوشان كه با تساوي نيز جواز حضور در مرحله دوم را كسب مي‌كردند شروع خوبي داشتند و با اقتدار 1-4 از حريف خود پيش افتاد. كم‌تجربگي مربي تيم و عقب‌نشيني سرخپوشان بلاي جان اين تيم شد و علي‌رغم آنكه سرخپوشان مستحق حضور در مرحله بعد بودند اما اين عقب‌نشيني و حفظ توپ بلاي جان نماينده همدان شد و حريف اصفهاني با زيركي گلهاي خورده را جبران كرد و حتي 5-6 نيز پيش افتاد.

سرخپوشان كه پيروزي را با شكست عوض كرده بودند با استرس بازي را دنبال كردند و اين استرس حتي مانع از گلزني آنها در دروازه خالي شد تا در نهايت با قبول سومين باخت خود از صعود باز بمانند و آه و حسرت متوليان اين تيم را احاطه كند.

سرخپوشان فرصت مناسبي را از دست دادند كه اين حكايت از كج‌انديشي كادر فني و جايگزيني برخي از بازيكنان پا به سن گذاشته به جاي جوانان پرانرژي با انگيزه بود. سرخپوشان كه در ليگ استان با جوانان خود خوش درخشيد در اين رقابتها اسير افكار غلط شد و از صعود بازماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن