دومين شكست براي سرخپوشان همدانی

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgروز سوم از رقابتهاي ليگ منطقه 2 كشور با شكست تيم سرخپوشان همداني همراه شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، تيم فوتسال سرخپوشان كه در بازي قبل 5-8 نيرو داراب را شكست داده بود و با غرور قدم به اين ميدان گذاشتند با ارائه يك بازي پرانتقاد دومين شكست خود را تجربه كردند. در اين ديدار سرخپوشان بازي كندي را مقابل شهرداري ساوه به نمايش گذاشتند و در برابر بازي با برنامه حريف نتوانستند مقاومت نمايند. در نيمه اول تيرك دروازه سرخپوشان بارها به لرزه درآمد و تنها يك بار دروازه خود را باز شده ديدند. با شروع نيمه دوم سرخپوشان به خود آمد و گل تساوي را به ثمر رساند و بلافاصله گل دوم را نيز زد و از حريف پيش افتاد. شهرداري ساوه پس از اين دو گل به خود آمد و موفق شد گل تساوي و گل برتري را به ثمر برساند تا سرخپوشان يك بار ديگر در آستانه شكست قرار بگيرند.

پس از اين گل حملات سرخپوشان همدان شدت گرفت و حتي يك بار نيز حميد سراج از نقطه كور گلزني كرد كه داور بازي در نهايت بي‌انصافي اين گل را مردود اعلام كرد تا شكست تيم همداني قطعي شود. در ثانيه‌هاي پاياني داور اشتباه خود را با اشتباه ديگري جبران كرد و خطاي پنجم شهرداري ساري را به عنوان خطاي ششم محسوب كرد و از نقطه دوم پنالتي سرخپوشان صاحب موقعيت شدند اما اين فرصت نيز از دست رفت تا شكست سرخپوشان قطعي شود.

در ديگر ديدارها شهید فرجی قزوين مقابل نيرو داراب 3-3 مساوي كرد و دو تيم فردوسي مازندران و پرسيان اصفهان نيز در يك بازي پرگل به تساوي 6-6 دست يافتند. اين رقابتها امشب در سالن ابن‌سينا دنبال مي‌شود كه شهيد فرجي قزوين با شهرداري ساوه، فردوسي مازندران با نيرو داراب بازي مي‌كنند و سرخپوشان همدان نيز در ديداري سرنوشت‌ساز امشب به ديدار پرسيان اصفهان مي‌روند. دو تيم برتر اين رقابت‌ها به مرحله دوم صعود مي‌كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن