مدیرکل ورزش و جوانان بعد از اعتصاب پاسی ها؛

مشکل خاصی نبود، حل شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_eftekhari.jpgقهر بازیکنان و بازگشت آنها به شهرهایشان باعث شد رییس هیات مدیره درصدد حل مشکلات تیمش برآید و از این رو، شرایط موجود خبر از بازگشت پاسی ها به همدان می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، در این باره گفت: مشکلی در تیم فوتبال پاس همدان برای رویارویی با ذوب آهن اصفهان وجود ندارد. اعضای تیم پاس تمرین آماده سازی خود را ادامه می دهند و اجازه نمی دهیم حاشیه ای در تیم در آستانه بازی مهم مقابل ذوب آهن اصفهان ایجاد شود.

سیدعبدی افتخاری افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه با وجود مشکلات موجود اقتصادی، حمایت های مالی لازم را از تیم داشته و دارند و اکنون بخشی از مطالبات مالی تیم نیز برطرف شده است.

افتخاری اظهار داشت: تلاش مجموعه هیات مدیره صعود پاس به لیگ برتر است و همه از تیم حمایت لازم را دارند.

وی در خصوص برنامه تمرینی تیم فوتبال پاس همدان گفت: اعضای تیم به خصوص کادر فنی برنامه منظمی را در جهت آماده سازی بازیکنان داشته اند و اردوی تمرینی تیم هیچ گاه تعطیل نمی شود.

وی یادآور شد: تیم پاس بازی مهمی را در دور رفت مقابل ذوب آهن در اصفهان دارد و می خواهیم در دور برگشت با کسب موفقیت مقابل این تیم جشن قهرمانی در همدان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: اکنون تمامی امکانات فوتبال همدان به ویژه ورزشگاه شهدای قدس را در خدمت تیم پاس همدان قرار داده ایم تا با آمادگی مناسب به مصاف ذوب آهن در مرحله پلی آف بروند.

دیدار رفت تیم های پاس همدان و ذوب آهن اصفهان 31 ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

نظرات   

 
+11 #1 hmz 1392-03-23 20:10
مشکل خاصی نبود حل شد؟؟؟؟؟؟؟
جوجه رو اخر پاییز میشمرن
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن