مدیرعامل پاس از فعالیت در حوزه فوتبال منع خواهد شد؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_modiriyate_pass_ramezani.jpgرای کمیته استیناف در خصوص معترضین به حکم کمیته انضباطی صادر شد که در رای صادره برخی از معترضین با تشدید مجازات مواجه شدند.

به گزارش "همدان فوتبال"، بر اساس رای صادره و با توجه به مواد اصلاحی، هرچند نامی از معترضین باشگاه پاس به رای کمیته انضباطی برده نشده، اما می توان نتیجه گرفت که تخفیفی در مجازات عوامل باشگاه پاس همدان صادر نشده و منع فعالیت مدیرعامل و سرمربی پاس همدان از تاریخ صدور رای کمیته استیناف، قطعی خواهد بود.

یک برداشت دیگر نیز قابل پیش بینی است و آن این که شاید علت عدم اعلام رای در خصوص محرومان باشگاه پاس، عدم شکایت آنها به حکم کمیته انضباطی بوده، چرا که عدم اعلام رای در خصوص اعتراض رمضانی و طیری تا این تاریخ توسط کمیته استیناف، عملا منتفی به نظر می‌رسد.

البته پيگيري‌ها و تماس‌هاي ما با متوليان امر، حكايت از آن داشت كه روز شنبه نيز بخش ديگري از نتايج اعتراضات به كميته استيناف اعلام خواهد شد، اما آنچه در راي صادره در خصوص معترضين قبلي از جمله شهرداري تبريز و مربيان و عواملش پيداست، احتمال تخفيف در احكام صادره توسط كميته انضباطي از سوي كميته استيناف بسيار ضعيف به نظر مي‌رسد و اگر برخورد قهري در اين خصوص صورت نگيرد، همان احكام قبلي تائيد خواهد شد. هرچند رمضاني و يارانش به تخفيف مجازات بسيار اميدوارند؛ همانگونه كه در زمان صدور راي اوليه بسيار خوش باورانه فكر نمي كردند كه نام خود آنها نيز در بين محرومان باشد.

در همين راستا هوشنگ نصير زاده در گفتگو با خبرنگار ما احتمال تخفيف در مجازات ‌ها را بسيار كم ارزيابي كرد و از اعلام نتايج آراء كميته استيناف در خصوص ساير محرومان در روز شنبه خبر داد.

طیری که رسما دو روز است تمرینات را ترک کرده و مجتبی خورشیدی به همراه بابک صمدیان کار فنی تیم را دنبال می‌کنند و اگر برداشت ما از رای کمیته استیناف درست باشد، رمضانی نیز باید در راستای جلوگیری از رسیدن آسیب به پاس، هر چه زودتر با صندلی باشگاه پاس وداع نماید.

چرا که در صورت وصول گزارشات به فدراسیون فوتبال در خصوص حضور پشت پرده این مدیر در مسائل اجرایی و اداری باشگاه پاس، احتمال برخوردهای شدید و اعمال جرایم برای پاس وجود دارد.

رمضانی که خود را از علاقمندان به پاس و همدان معرفي مي‌كند، قطعا بر این موضوع واقف است، بنابراين پیش ار تصمیم گیری مدیران ارشد استان و هیئت مدیره در این خصوص اقدام قانونی را به عمل خواهد آورد و هرگز منافع خود را مقدم بر منافع باشگاه نخواهد دانست.

بنابراین با توجه به طولانی بودن مدت محرومیت و لزوم برنامه‌ریزی برای فصل آتی مسابقات و پس از برگزاری دو دیدار مرحله پلی‌آف، باید منتظر تغییر اساسی در بدنه باشگاه پاس باشیم.

آنچه پر واضح است اینکه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد تغییرات ناخواسته قابل پیش بینی در ترکیب هیئت مدیره باشگاه، قطعا شاهد تغییرات بنیادی در بدنه مدیریتی باشگاه پاس که به هشت هزار شهید گلگون کفن استان همدان هدیه شده است، خواهیم بود.

امیدواریم که مسئولین و تصمیم گیرندگان باشگاه بدون در نظر گرفتن روابط و سفارشات، از بین افراد متعهد، سالم و صادق بومی، فردی باانگیزه و توانا را برای این سمت انتخاب نمایند که با هدف سربلندی نام پاس در کشور، اخلاق پهلوانی و جایگاه قهرمانی را به این تیم بازگردانند.

چرا که پاس متعلق به جوانان همدانی است و انتظار می رود که پس از 8 سال حضور در همدان، امور اجرایی و فنی این تیم نیز به همدانی‌ها سپرده شود؛ تجربه موفق الوند در لیگ دسته اول با دستان خالی و با تکیه بر مردانی همدانی، نشان داد که نباید توانایی‌های خود و داشته‌هایمان را دست کم گرفته و به سادگی از تعهد و اخلاق مداری جوانان همدانی بگذریم.

پاس با مدیران غیربومی عمدتا نتایج ضعیفی کسب کرده است، چرا که این افراد از ابتدا می‌دانند که به این شهر و استان تعلق نداشته و بالاخره این تیم و این شهر را ترک خواهند کرد، از همین رو بدون در نظر گرفتن مصالح باشگاه و آینده تیم، تصمیمات مقطعی و مدیریت ضعیفی را از خود بر جای میگذارند که عمدتا ظرف یکی دو سال از جدایی مدیران ضعف های عملکردی آنها شامل حال مجموعه باشگاه پاس و گریبانگیر مدیران آتی می‌شود تا عرصه برای فعالیت آنها تنگ شود.

عقد قراردادهای کذایی و عجیب و غریب، جذب بازیکنانی که دقایقی کوتاه در ترکیب حاضز شدند، عزل و نصب های متوالی و اشتباه، عدم پرداخت به موقع مالیاتها و مواردی از این دست، در طی این سالها موجب بروز مشکلات زیادی از جمله تعلیق، کسری بودجه، صدور احکام مختلف انضباطی و ... شده است.

اين روزها در محافل ورزشي همدان اسامي گزينه هاي بومي و توانايي براي تصدي مديريت باشگاه پاس بر سر زبانها افتاده كه با قطعي شدن محروميت رمضاني به احتمال فراوان يكي از اين افراد به عنوان مديرعامل جديد باشگاه معرفي خواهد شد.

به زودي اخبار تكميلي و موثق در اين خصوص را در همين رسانه اعلام خواهيم كرد.

نظرات   

 
-7 #6 miilad 1392-03-04 08:17
دستتون درد نکنه دیگه ؟
این همه زحمت کشید وواسه تبانی
پاس سوراخه ولی ایشالا میریم لیگ برتر :zzz
 
 
-1 #5 aa 1392-03-04 07:22
ما یک شمبه شعارهای مهمتری هم داریم..اول موفقیت پاس در این چند بازی آینده مهمه...بعدش مدیر پیدا میشه دوستان فعلا وقت این حرفها.!!!!.در این سطح نیست :eek:
 
 
0 #4 داور 1392-03-04 00:26
فردی به نام عبدا... صفایی با رابطه وپشتوانه مالی شده سرپرست امید های پاس و پسرش هم با پارتی پدر شده دروازبان امید پاس امیدوارم مدیر عاملی بیاد شایسته سالار باشه !!!
 
 
+5 #3 مجیدی 1392-03-03 23:44
به نظر من که رمضانی مدیر ضعیفی بود
آخه آدمی که کارش سرپرستی و فقط کارت تعویض بلد بوده بده داور چهارم برای تعویض، چجوری میتونه مدیریت کنه!؟
فقط با رابطه آمد پاس مدیرعامل شد
مدیریت صوفی خیلی بهتر بود
 
 
+6 #2 havadar 1392-03-03 21:43
استاندار يادت باشه
رمضاني بايد بره
اين شعار يكشنبه ما توي ورزشگاه
 
 
+10 #1 #hami 1392-03-03 20:40
امیدواریم مدیرعامل همدانی هرچه سریعتر بیاد و پاس رو همانند تیم الوند سروسامان بده
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن