طبق گفته حضرت علی (ع)، مسئولین خود را جای ما بگذارند

b_150_100_16777215_00_images_stories_khorshidi_2.jpgمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: حضرت علی می‌گوید اگر می‌خواهید بین دو نفر قضاوت کنید، خود را جای هردو بگذارید. مسئولین خود به‌جای ما بگذارند تا درک کنند که چه می‌کشیم.

مجتبی خورشیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: در تیم خبری نیست جز اینکه حدود 60 خانوار چشم انتظار پول شب عید هستند. عید نوروز نقطه عطف ایرانیان است. مسئولین بیایند و یک تیم را پیدا کنند که دریافتی بازیکنان و کادر فنی آن کمتر از پاس همدان باشد.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر بازگشت پاس به تهران خاطرنشان کرد: اگر وضع همین است و حمایتی از پاس نمی‌شود همان بهتر که به تهران بازگردد. تیم باید حمایت شود. همه مجموعه باشگاه خانواده دارند و آنها هم دوست دارند که برای شب عید خرید کنند. اگر پولی پرداخت نشود، احتمالا بچه‌ها پس از عید نیز بازنمی‌گردند.

مربی تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: تا کی بیاییم و به بازیکنان بگوییم برای مردم همدان، جوانان این شهر، خون شهدا و ...  بازی کنید؟ اگر زیاد تکرار کنیم، وجهه خود ما هم به عنوان مربی نزد بازیکن خراب می‌شود.

وی تاکید کرد: درگذشته تیم پاس اولویت اول استان بود اما اکنون تیم پاس اولویت پنجاهم است.

خورشیدی در خصوص امیدهای صعود گفت: قول می‌دهم اگر به تیم پولی تزریق شود، حداقل به پلی‌آف می‌رسیم. من دیروز با کمالوند به صورت تلفنی صحبت کردم، وی گفت که 80% قراردادها به علاوه پاداش‌های تیم پرداخت شده و این در صورتی است که ما شش پاداش عقب افتاده و پرداخت نشده داریم.

مربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: امسال باغیرت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در پاس همدان جمع شده‌اند. من از زمان آقا مدد بازیکنانی به باغیرتی بازیکنان پاس همدان سال 91 در فوتبال ایران ندیده‌ام.

وی افزود: مردم همدان بسیار فهیم، قانع و انقلابی‌اند. من در بسیاری از شهرها مربیگری کرده‌ام ولی مردمی به مانند مردم همدان ندیده‌ام. دلخوشی مردم همدان تیم پاس است؛ آیا حق مردم همدان است که دلخوشیشان از آنها گرفته شود و با احساساتشان بازی شود؟

خورشیدی در پایان گفت: به خدا قسم می‌خورم که من سر تمرین‌ها خجالت می‌کشیدم در چشم بچه‌ها نگاه کنم. اگر مسئولین دوست ندارند تیم داری کنند، بیاییند و صادقانه بگویند تا ما تکلیف خود را بدانیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن