پشتيباني ضعيف از پاس مانع اصلي صعود به ليگ برتر

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas_barghe_shiraz_IMG_3281.jpgاگر از هر روزنه به اوضاع تيم پاس همدان بنگريم، شرايطي از قبيل: بردهاي اميدوار كننده‌ي اخير پاس، استقبال كم تماشاگران از بازي‌هاي خانگي، همدلي بازيكنان با وجود مشكلات شديد مالي، حمايت كمرنگ هيات مديره باشگاه و ... به وضوح قابل مشاهده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، شرايط كنوني پاس در جدول رده بندي و شش ديدار حساس باقس مانده تا انتهاي فصل حمايت بيشتر مسئولان و هواداران را مي‌طلبد، چرا كه شرايط فعلي نشانه‌هاي كمرنگي از اوضاع پيرامون يك تيم مدعي صعود به ليگ برتر؛ مخصوصا از لحاظ شرايط مالي و پشتيباني دارد.

 

اكنون وقت آن است كه همه با هم براي موفقيت‌ هر دو نماينده استان در ليگ دسته اول يكدل، يكرنگ و يكصدا شويم و اين روزها مديران و مسئولان دو باشگاه تقاضاي حضور حداكثري هواداران در بازي‌هاي خانگي پاس و الوند را دارند.

حال زمان آن فرا رسيده است كه به جامعه فوتبال كشور ثابت كنيم هردو نماينده استان شايسته صعود به ليگ برتر هستند و فوتبال همدان بايد به روز‌هاي اوج خود بازگردد.

حالا بياييد كمي به اوضاع تيم پاس بنگريم؛ وقتي كه برخي از تيم‌هاي در حال سقوط مانند برق شيراز، نصف قرارداد بازيكنان خود را پرداخت كرده‌اند درحالي كه بازيكنان پاس همدان هنوز خمس قرارداد خود را نگرفته‌اند و از جان و دل براي مردم شهرشان مايه مي‌گذارند، چگونه مي‌توانيم از پاس انتظار صعود به ليگ برتر را داشته باشيم؟

از قديم گفته اند: هرچقدر پول بدهي، همانقدر آش خواهي خورد! حال بايد از هيئت مديره باشگاه پاس سوال كرد كه چقدر پول داده‌تيد كه انتظار سركشيد آش صعود به ليگ برتر را داريد؟

هر روز براي تخريب اين تيم و كوتاه كردن دستهاي حمايتي مسئولان يك سري شايعات و شائبات را بر عليه اين تيم راه انداختيم؛ ديگر بس است!

بس است هرچقدر گفتيم در تيم پاس يكدلي و يكرنگي وجود ندارد.

بس است هرچقدر پس از هر باخت انواع و اقسام انگ‌ها را به پاسي‌ها زديم.

آيا در برابر تمام اين اتفاقات تلخ و شيرين، حمايت‌هاي هيات مديره باشگاه پاس از اين تيم در حد حمايت از يك تيم مدعي صعود به ليگ برتر است؟

همه مي‌دانند كه اعضاي هيات مديره باشگاه پاس دارند زحمت زيادي مي‌كشند اما همين زياد نيز براي صعود به ليگ برتر كم است.

نيايد فردا روزي كه پاس به سبب مشكلات مالي به ليگ برتر صعود نكند و تمام زحمات مجموعه باشگاه و هواداراني كه در گرما و سرما تيم را حمايت كرده‌اند به هدر برود و بنشينيم و بگوييم چرا اينطور شد و چرا آنطور شد و در نهايت فصل بعد هم همين آش و همين كاسه!

پس حالا كه پاس شرايط صعود به ليگ برتر را دارد و با بردهاي اخير همه را اميدوار كرده، حمايت مالي از هر زماني واجب‌تر است.

همه مي‌دانند كه بازي‌هاي پيش روي پاس چندان راحت نيست؛ پس اين حمايت در اين برهه زماني مي‌تواند نفسي تازه باشد براي بازيكنان پاس تا راه صعود به ليگ برتر را هموار ببينند؛ بازي اين هفته پاس در برابر استقلال خوزستان بسيار حساس و حياتي است و اگر پاس بتواند در اين مسابقه در زمين خانگي به برتري دست پيدا كند، راهش براي صعود تا حدودي هموار خواهد شد.

در همين راستا عبدالحميد رمضاني نيز در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، با تاييد مشكلات مالي پاس گفت: حمايت هيئت مديره از تيم خوب است اما در حد حمايت از يك تيم مدعي صعود به ليگ برتر نيست و انتظار ما از مسئولين بيش از اينهاست.

مديرعامل پاس همدان افزود: براي صعود به ليگ برتر 6 هفته نفس‌گير را در پيش داريم كه در صورت حمايت وافي و كافي از  سوي هيئت مدير، مخصوصا در مورد مسائل مالي، مدعي اصلي صعود به ليگ برتر خواهيم بود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن