اگر بدهی گابرا پرداخت نشود، پاس به لیگ دسته 2 سقوط می‌کند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgمدیرعامل پاس گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی بازیکن کروات، فیفا از شش تا 12 امتیاز از امتیازات موجود این تیم کسر می‌کند و با توجه به فشردگی مسابقات و نزدیکی امتیازات در لیگ دسته یک، پاس به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در زمینه پرداخت بدهی ماریو گابرا بازیکن کروات که در سال 87 در زمان سرمربی‌گری وینگوو بگوویچ با تیم پاس قرار داد داشته، قطعاً با جریمه 6 تا 12 امتیازی فیفا روبرو خواهیم بود.

 

 

وی افزود: بر اساس آخرین اعلام کمیته انضباطی فیفا تا پایان وقت اداری دوشنبه 9 بهمن (28 ژانویه) اگر بدهی 18 هزار دلاری این بازیکن کروات پرداخت نشود قطعاً تا پایان روز کاری پنج شنبه 31 ژانویه ضمن دوبرابر شدن این مبلغ به 36 هزار دلار از 6 تا 12 امتیاز از تیم فوتبال پاس کسر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان تصریح کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) از فشردگی و نزدیکی خاصی از نظر امتیازی برخوردار است و با توجه به جایگاه تیم پاس در رده چهارم با کسر این امتیاز یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته پایین‌تر خواهیم بود.

وی یادآور شد: این هافبک کروات در دومین سال حضور پاس همدان و در زمان مربیگری وینگوو بگوویچ با این تیم قرارداد امضاء کرد و بعد از مدت کوتاهی با نظر کادر فنی که این بازیکن را تایید کرده بودند از تیم اخراج شد و بعد از شکایت در فیفا باشگاه محکوم به پرداخت بدهی شده است.

رمضانی در پاسخ  به این سووال مبنی بر اینکه فیفا چه مدت است که به باشگاه اعلام کرده تا نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کند، ابراز کرد: متاسفانه این پرونده حدود یک سال و نیم است که در فیفا مطرح شده و از طریق کمیته انضباطی فیفا اعلام شده و این در حالی است که مهلت محدودی به پاس برای پرداخت بدهی‌اش به شاکی داده است که در غیر این صورت خطر کاهش 12 امتیازی را باید به جان بخریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم پاس در فصل جاری برای صعود به لیگ برتر بسته شده بود اما اتفاقات حاشیه‌ای که از ابتدای فصل در این باشگاه اتفاق افتاده و انرژی زیادی از کادر مدیریتی برای تسویه حساب بدهی‌های قبلی گرفته است و خواه ناخواه این تنش و در نتیجه عدم تمرکز به تیم و تک تک اعضا وارد می‌شود که امیدواریم با تدبیر هیئت مدیره باشگاه این مشکل به زودی برطرف شود.

تا پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) تیم پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و این در حالی است که هفته‌های پایانی دور رفت این تیم صدرنشین گروه خود را در اختیار داشت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن