خودداری بازیکنان پاس همدان از حضور در تمرینات بدلیل عدم پرداخت مطالبات

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgتمرینات پاس همدان از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بدلیل اعتصاب بازیکنان این تیم به جهت عدم پرداخت مطالبات مالی تعطیل شد.
به گزارش "همان فوتبال"، و به نقل از ایرنا در حالیکه کادر فنی تیم پاس ظهر روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای قدس تمرین بازیکنان را برنامه ریزی کرده بودند، با غیبت بازیکنان این تمرین تعطیل شد.
بازیکنان تیم پاس چهارشنبه هفته گذشته پس از پایان بازی مقابل چوکا تالش اعلام کردند تا زمان پرداخت مطالبات خود، حاضر به ادامه تمرین و حضور در مسابقات نخواهند بود.
اعضای این تیم در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور که ۱۰ هفته را سپری کرده، بابت مطالبات مالی خود هیچ دریافتی نداشته اند.
سرمربی تیم فوتبال پاس نیز با ابراز تاسف از عدم حل مشکلات مالی تیمش گفت: تا به امروز بازیکنان بنا به احترامی که قائل بودند، حاضر به تمرین و شرکت در مسابقات شدند و انتظار می رود مسوولان چاره اندیشی کنند.
بابک صمدیان افزود: دیگر نمی توانستم بیش از این اصرار به ادامه حضورشان در تمرین داشته باشم هر چند در روزهای اخیر قول مسوولان را به آنها انتقال دادم که قرار است ظرف هفته های مشکلات حل و فصل شود اما مورد موافقت قرار نگرفت.
وی با بیان اینکه پاس سیر صعودی در جدول رده بندی را در پیش گرفته است، گفت: بازیکنان باید در آرامش تمرین کنند و بخشی از دغدغه های فکری آنها مسایل مالی است که اگر حل نشود، به لحاظ روحی بهم می ریزند.
تیم پاس هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن