نبرد دشوار پاس با صدرنشین لیگ ۲ فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgهفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از امروز/دوشنبه/ در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که پاسی‌ها در اهواز میزبان فولادنوین صدرنشین هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، پاسی‌ها با برد هفته قبل مقابل تیم قعرنشین ویستاتوربین تهران توانستند در وضعیت بهتری قرار گرفته و به جمع مدعیان گروه الف بپیوندند، تیمی که در ۶ بازی اخیر خود صاحب ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست شده و تا به اینجا با وجود مشکلات عدیده نتایج خوبی را کسب کرده است.
شاگردان هادی گل محمدی در شرایطی امروز به مصاف فولادنوین اهواز می‌روند که نماینده خوزستان همچنان صدرنشین گروه یک به شمار می‌رود، تیمی که با یک بازی کمتر و با چهار برد، یک تساوی و بدون شکست توانسته بالاتر از سایر حریفان صدر جدول را در اختیار خود قرار بدهد.
فولادی‌ها امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل ظاهر شده‌اند و درصدد حضور دوباره در لیگ دسته یک کشور هستند و تا به اینجا نیز توانسته‌اند رکورد شکست ناپذیری خود را ادامه بدهند.
به امید حل مشکلات
کاروان تیم پاس در حالی راهی اهواز برای رویارویی با فولادنوین شده است که مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست و آن‌ها امیدوارند که این مسایل به زودی حل شود.
شاگردان هادی گل محمدی تا به امروز ریالی از قراردادهای مالی خود را دریافت نکرده‌اند و همین مساله تمرکز روحی و روانی آن‌ها را بهم ریخته است.
سریال وعده‌های مدیران باشگاه هنوز به عمل تبدیل نشده و افزون بر آن اعضای تیم هنوز برای تامین البسه نیز با مشکل مواجه هستند و کارت بازی چند بازیکن نیز به دلیل بدهی شاکیان در فدراسیون صادر نشده است.
با این حال مدیران باشگاه قول داده‌اند تا پایان ماه جاری مشکلات تیم را حل و فصل کنند و اکنون تیم مدیریتی با حضور در همدان به دنبال رفع نواقص موجود است.
مدیران باشگاه قول داده‌اند تا پایان ماه جاری مشکلات تیم را حل و فصل کنند و اکنون تیم مدیریتی با حضور در همدان به دنبال رفع نواقص موجود است.
«سیدمحمد رضوی پور» قائم مقام باشگاه پاس در این باره گفت: پیگیری‌های لازم را برای حل موانع موجود داشته‌ایم و به زودی نیازهای تیم تامین می‌شود.
وی افزود: سفارش البسه کامل تیم برای فصل زمستان داده شده و قرار است به زودی تحویل باشگاه شود ضمن اینکه درصدی از قرارداد مالی اعضای تیم براساس قولی که داده‌ایم، به زودی پرداخت می‌شود.
عبور از فولاد بهترین نتیجه برای پاس
تیم پاس در صورت برد مقابل فولادنوین اهواز در بهترین شرایط حال حاضر جدول رده‌بندی مسابقات قرار خواهد گرفت و این پیروزی از آن جهت مهم است که پاس را در کورس مدعیان صعود قرار می‌دهد و به لحاظ روحی و روانی نیز تاثیر بسزایی در بازیکنان دارد.
پاس در صورت برد در بازی امروز می‌تواند در بهترین حالت به جمع سه تیم برتر گروه یک بپیوندد هر چند تساوی در برابر صدرنشین جدول آن هم در بازی خارج از خانه نیز نتیجه خوبی به شمار می‌رود.
شاگردان گل محمدی می‌کوشند تا همچون بازی گذشته دست پر از زمین خارج شوند و حداقل بتوانند فاصله امتیاز خود را با بالانشین‌های جدول حفظ کنند.
تیمی که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و اگر مورد حمایت به موقع قرار بگیرد، چه بسا جزو مدعیان خواهد بود.
فولادنوین تیم بدون شکست اما شکننده
تیم صدرنشین فولادنوین اهواز اگرچه فصل جاری را طوفانی آغاز کرده و با سه برد و یک تساوی با یک بازی کمتر بالاتر از سایر حریفان ایستاده است اما اینطور نیست که شکننده نباشد.
فولادی‌ها در پنج بازی انجام شده خود چهار گل دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد در خط دفاعی با مشکلات فنی مواجه هستند و می‌توان از این تیم عبور کرد.
البته آن‌ها هفته قبل در بازی خارج از خانه مقابل شهیداورکی اسلامشهر به برد ۲ بر یک دست یافتند تا با انگیزه مضاعف در مقابل پاس ظاهر شوند، تیمی که با بودجه بسیار خوب، امسال مهره‌های کلیدی را با هدف صعود قدرتمندانه به لیگ دسته اول فوتبال کشور جذب کرده است.
آن‌ها با ۹ گل زده پس از مس سونگون بهترین خط حمله گروه الف لیگ ۲ را در اختیار دارند و در هر بازی نیز موفق به گلزنی شده‌اند و نکته مهم اینکه این تیم در تمامی بازی‌های خانگی خود به برتری دست یافته و همین مساله کار را برای پاس سخت‌تر خواهد کرد.
دیدار ۲ تیم پاس و فولاد نوین از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه اختصاص فولاد در اهواز آغاز می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن