طوفان شیران هگمتانه در تبریز/ ماشین‌سازی شکست خورد

b_150_100_16777215_00_images_z_shahedariii.jpgدر هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۴ گل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز را گلباران کرد.
در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان میهمان ماشین سازی تبریز بود.
این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت شاهین یزدانی سوت خورد.
شهرداریچی‌ها در این دیدار از ابتدای مسابقه بازی هجومی را ارائه دادند و در دقیقه ۳ مدافعین ماشین‌سازی تبریز روی مهدی خلج خطای پنالتی انجام دادند که داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.
محمد بیرانوند هافبک خلاق تیم فوتبال شهرداری همدان از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
شهرداریچی‌ها که حاکم مطلق بازی بودند در دقیقه ۱۴ با تیزهوشی امیر حسین سوری گل دوم تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر رساند.
باز هم این شاگردان طلایی‌منش بودند که نبض بازی را کاملاً در دست داشتند و در دقیقه ۳۹ میثم زمانی با شوتی زیبا آب سردی بر پیکره تبریزی‌ها ریخت.
نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز باز هم این شیران شهرداری بودند که بازی زیبای خود به حریف دیکته کردند و در دقیقه ۶۳ مهدی خلج گل چهارم را به ثمر رساند.
تیم فوتبال شهرداری یک گل دیگر را هم توسط میثم زمانی به ثمر رساند که آفساید اعلام کرد، در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.
گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج شنبه یکم آبان ماه به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن