در ليگ دسته دوم كشور؛ پاس نوين باز هم مساوي كرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin.gifنوژن شهرداري نوشهر 0

پاس نوين همدان 0

داوران: غلام رضا عباچي، حافظ عظيمي و حسن انتظاري

اسامی تيم نوژن: داريوش شمس، محسن حاتمي، هادي شمس، ميثم مشايخ، اسفنديار محسني، فرشيد خزايي، سيدصادق حسيني، حسن پاينده، وحيد المهدي قلي پور، فرزاد كاويان پور و حسين عظيم‌پور

سرمربي: بهاءالدين پناهي

اسامی تيم پاس نوين: صدرا بهبهاني، رضاحاتمي، ايرج لطفي، عليرضا شاهسوند، آرمين طلايي، ميلاد احمدي، محسن خدابنده‌لو، حميد گلزاري، داريوش سعادتي(آرش محبي70)، علي‌اصغر عاشوري و علي‌اكبر ماهوت فروش(سيد جمال معصومي65

سرمربي: رضا طلايي منش

ورزشگاه شهداي نوشهر از سري مسابقات ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان

هفته شانزدهم ليگ دسته دوم كشور روز گذشته با انجام شش ديدار در گروه دوم برگزار شد كه در يكي از اين ديدارها پاس نوين همدان مهمان نوژن شهرداري نوشهر بود.

پاس كه هفته گذشته مقابل تيم ته جدولي پرشان متوقف شده بود و صدر جدول را از دست داد براي بازگشت به جايگاه خود با قصد پيروزي قدم به ميدان گذاشت و با تركيبي تهاجمي بازي را آغاز كرد. تيم ميزبان نيز براي فرار از سقوط به پيروزي در اين بازي خانگي نياز داشت.

در اين بازي سرمربي پاس بهترين نفرات خود را به ميدان فرستاد و براي كسب پيروزي حملات زيادي را روي دروازه ميزبان تدارك ديد.

در نيمه نخست دو تيم بارها دروازه يكديگر را تهديد كردند اما مهاجمان از فرصت‌هاي بدست آمده سودي نبردند و بازي بدون گل در نيمه اول مساوي تمام شد.

در اين نيمه پاس بارها فرصت‌هاي گلزني را توسط گلزاري و عاشوري از دست داد و بهبهاني نيز چند بار ناجي دروازه پاس نوين شد.

با شروع نيمه دوم تلاش دو تيم براي رسيدن به گل افزايش يافت و پاسي‌ها براي رسيدن به پيروزي بيشتر تلاش داشتند اما حملات آنها راه به جايي نبرد. دو تيم در اين نيمه فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند.

در دقايق پاياني بازي تلاش بازيكنان پاس نوين شدت بيشتري يافت و حملاتي را روي دروازه نوژن تدارك ديدند كه آرش محبي و آرمين طلايي تا يك قدمي ثبت گل پيش رفتند اما اين فرصت‌ها نيز راه به جايي نبرد تا دو تيم به تساوي بدون گل رضايت بدهند و پاس با اندوخته ناچيز يك امتياز به همدان باز گردد.

پاس نوين با اين تساوي سومين مساوي متوالي نيم‌فصل دوم را بدست آورد تا راه را در ادامه براي خود سخت و ناهموار كند و سايه سنگين مدعيان را بيش از پيش بالاي سر خود احساس كند.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن