تیم شهرداری همدان به هیأت فوتبال استان واگذار شد

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgسخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان به هیأت فوتبال استان همدان واگذار شد.
به گزارش "همدان فوتبال"، علی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح خبر اظهار کرد: با توجه به اصرار شورا بر تیم‌داری شهرداری همدان، هیأت حل اختلاف استان این موضوع را رد و تیم‌داری شهرداری را ممنوع اعلام کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه طبق مصوبه هیأت حل اختلاف استان، شهرداری همدان دیگر نمی‌تواند تیم‌داری کند بنابراین شهرداری، تیمش را به هیأت فوتبال استان هدیه کرد تا این هیأت به عنوان مرجع تخصصی فوتبال، تیم را به یک باشگاه خصوصی توانمند و با صلاحیت واگذار کند تا تیم در شهر همدان بماند و حفظ شود و سرمایه‌گذاری صورت گیرد و ارتقاء یابد.
رضایی با بیان اینکه هیأت فوتبال درخواست داشت تا تیم به این هیأت واگذار شود، تصریح کرد: قبل از رد مصوبه اصرار شورا بر تیم‌داری شهرداری، یک باشگاه خصوصی مذاکره انجام گرفت اما توافق حاصل نشد چرا که آنها می‌گفتند اگر تیم را اداره کنیم نامش را به «آرین همدان» تغییر می‌دهیم بنابراین موضوع منتفی و تیم به هیأت فوتبال استان واگذار شد تا اسم شهر همدان روی آن بماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن