نبرد پاس در هفتمین سال حضور در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور+فیلم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgهفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از امروز /یکشنبه/ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که پاسی‌ها در گروه یک میهمان نیروی زمینی ارتش هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، پاس همدان در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهدای رزکان البرز (پاس تهران)، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر (بهمن تهران)، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل (شهدای ساری)، سامیت نو تهران (تهران یاسا) هم گروه است.
پاسی‌ها امروز و در ورزشگاه غدیر تهران از ساعت ۱۶ به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود، رویارویی ۲ تیم همیشه جذاب و تماشایی بوده و این بار نیز نبردی دیگر را برگزار می‌کنند.
نماینده فوتبال همدان امسال با بابک صمدیان سرمربی بومی خود فصل جدید لیگ ۲ را شروع کرده و نفراتی همچون علیرضا قره باغی، معصوم برجی، اویس کردجهان، محمد حسین طایران، حسین خواجویی، امیر هاشمی، متین قائمی، محمد عنایتی، حسین انصاری، یاشار احمدی، نادر هوشیار، نیما ظفریان، حمید حیدری، حمید قادری، صابر محمدی، امیر محمد قاسمی، حامد میرزایی، علی غلامرضایی، مبین سوری و جواد ویسی ۲۰ بازیکن شاخص این تیم هستند.
۶ سال ناکامی در لیگ ۲
پاس همدان را باید یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نامید اگرچه ۶ سال حضور درجا در این سطح از مسابقات شایسته قهرمان سابق آسیا نیست.
این تیم در طول ۶ سال گذشته همواره دچار حواشی مختلف همچون مشکلات مالی شده و همین موضوع نه تنها بدهی‌های سرسام آور را به سبزپوشان تحمیل کرده بلکه ترمز آن‌ها را برای بازگشت دوباره به روزهای اوج کشیده است.
در این سال‌ها مربیان بومی و غیر بومی بسیاری سکان هدایت تیم پاس را برعهده گرفتند و نتیجه‌ای جز بقا در لیگ ۲ و صرف هزینه‌های میلیاردی نداشته است.
علی لطیفی، عباس سرخاب، مجید باقری نیا، رضا طلایی منش، احمد جمشیدیان، علی قربانی، سیامک فراهانی، مهدی پاشازاده، بابک صمدیان و هادی گل محمدی مربیانی بودند که در مقاطع مختلف هدایت تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برعهده داشتند و هر یک بنا به دلایل مختلف به موفقیت منجر به صعود نشدند.
پاس با حمایت پتروشیمی، امید به صعود
امسال پاسی‌ها با حمایت شرکت پتروشیمی هگمتانه گام به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته‌اند و باید دید آیا پس از ۶ سال ناکامی، این تیم موفق به صعود می‌شود.
تیم تحت اختیار بابک صمدیان سرمربی تیم پاس اگرچه با تاخیر شکل گرفت اما خیلی سریع توانست نفرات مدنظر را در کنار یکدیگر قرار بدهد و آماده حضور در مسابقات شود.
امسال پتروشیمی هگمتانه با وساطت مسوولان اجرایی همدان پذیرفته تا بخشی از هزینه‌ها را تامین کند و براین اساس متولیان این تیم نیز با صرفه جویی در هزینه و کاهش قراردادهای مالی، قصد دارند تیمی بدون حاشیه را روانه مسابقات کنند.
تاکنون مجوز حضور ۱۶ بازیکن صادر شده و مدیران پاس درصدد هستند تا امروز کارت بازی سایر بازیکنان در کنار کادر فنی صادر شود.
نبرد حریفان قدیمی
شاگردان صمدیان امروز نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور را مقابل نیروی زمینی تهران برگزار می‌کنند.
هر ۲ تیم حریفان قدیمی در لیگ ۲ محسوب می‌شوند و بارها مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که سهم آن‌ها در برد، تساوی و شکست برابر است.
اکنون نیز مصاف ۲ تیم را شاهد خواهیم بود با این تفاوت که ترکیب آن‌ها دستخوش تغییرات گسترده شده است.
سرمربی تیم پاس در خصوص وضعیت تیمش گفت: با محدودیت زمانی که برای آماده‌سازی تیم داشتیم، نفرات مدنظر را جذب کردیم.
بابک صمدیان افزود: بدنسازی تیم به طور کامل انجام نشده چرا که کمتر از یک ماه فرصت داشتیم و اکنون با ۷۰ درصد آمادگی به میدان می‌رویم.
وی اضافه کرد: هنوز لیست تیم را تکمیل نکرده‌ایم و تا سه شنبه هفته جاری این فرصت را داریم که بازیکن جدید جذب کنیم و امیدوارم نتایج خوبی را رقم بزنیم.
صمدیان اتحاد و همدلی را رمز موفقیت تیم خود دانست و گفت: حمایت مسوولان مهمترین نیاز ما برای کسب موفقیت است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن