حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

شاهکار طلایی روی نوار تساوی!

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_6.jpgپاس همدان امروز با تساوی مقابل سردار بوکان به پنجمین تساوی خود در فصل جاری از 11 بازی دست یافت که به نوعی رکورد محسوب  می شود.

به گزارش "همدان فوتبال" شاگردان طلایی منش گویا به این روند عادت کرده اند و می خواهند در همان میانه جدول گروه سه جا خوش کنند.

پاسی ها پس از پیروزی نوبرانه هفته ششم برابر شاهین شهرداری بوشهر، از هفته هفتم تاکنون چهار امتیاز از پنج بازی کسب کرده اند و این آمار برای تیمی که سودای بازگشت به لیگ دسته یک کشور را دارد، مطلوب نیست.

شاگردان رضا طلایی منش در پنج بازی اخیر خود تنها یک گل زده داشته اند که نشان می دهد توان گلزنی در این تیم بسیار ضعیف است و چه بسا عاقبت سال قبل نصیب آنها شود.

هر چند پاس تنها با دو امتیاز نسبت به تیم صدرنشین جدول در رده پنجم ایستاده است اما شاید همین یکی دو امتیاز اختلاف باعث شود تا نماینده همدان در جمع چهار تیم صعود کننده به دور دوم قرار نگیرد.

تیم طلایی منش امروز نیز از نبود گلزن رنج بردند و در نهایت با یک امتیاز مقابل سردار بوکان، این شهر را ترک کردند.

پاس امروز باترکیب امید غلامی، وحید جلالی نیا، رامین خسروی ، امین کعبی ، رضا اطاقی ، مجید خمیسی ، رضا حاتمی، حامد میرزایی، مسعود رمضانی، مرتضی کرمی و آرمین طلایی منش مقابل سردار بوکان به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید.

پاس هم اکنون با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و می بایست شنبه آینده در دربی همدان به مصاف تیم شهرداری این شهر برود.

اغلب اهالی فوتبال بر این باورنداین دربی تکلیف یکی از تیم های همدانی برای صعود به دور دوم را تا حدود زیادی روشن خواهد کرد هر چند هنوز بازی های بسیاری در پیش است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن