تیم ملی‌ امن‌ترین جای جهان برای پورعلی‌گنجی!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_1.jpgمرتضی پورعلی‌گنجی در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کرد و تمرینات انفرادی خود را دنبال کرد.
به گزارش "همدان فوتبال و به نقل از ورزش سه، مرتضی پورعلی گنجی ستاره مصدوم تیم ملی که در دیدار مقابل قطر مصدوم شد در اردوی ایران حضور دارد و زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.
پورعلی کنجی فصل خوبی را به همراه پرسپولیس سپری می‌کرد و مورد توجه کادرفنی تیم ملی هم حضور داشت اما مصدومیت شدیدی که در دیدار مقابل قطر برای او ایجاد شد باعث شد تا یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی‌اش را از دست دهد و نتواند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا 2023 همراهی کند اما امیر قلعه نویی با تصمیم جالبی که گرفت او را به همراه سایر ملی‌پوشان به اردو خواهد برد و در کنار تیم حضور خواهد داشت.
مدافع باتجربه ایران یکی از بازیکنانی است که ارتباط خوبی بادیگر ملی‌پوشان دارد و حضور او علاوه بر اینکه روند تمرینات و بازگشت او به فوتبال را سریع‌تر می‌کند می‌تواند عامل روحیه بخش برای دیگر ملی‌پوشان هم باشد، تصمیم کادرفنی برای حضور او در کنار دیگر ملی‌پوشان می‌تواند از لحاظ روحی این بازیکن را برای بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین با انگیزه‌تر کند.
پورعلی گنجی در تمرین امروز تیم ملی تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشت و زیر نظر کادرپزشکی عضلات خود را تقویت می‌کرد تا روند درمان او سریع‌تر طی شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن