شهردار همدان: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند

b_150_100_16777215_00_images_Newsimg6356-ojrh.jpgشهردار همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان مورد حمایت اعضای شورای شهر همدان و مدیریت شهری است، گفت: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند.
 عباس صوفی در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری گفت: امسال سیاست مدنظر حمایت کامل از تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری همدان است.
وی افزود: بعد از چندین سال حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به این نتیجه رسیده‌ایم که دیگر صلاح نیست در این لیگ فعالیت کنیم و امسال هدف، صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
وی با بیان اینکه فوتبال همدان از ظرفیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در تشکیل تیم‌های شهر باید ظرفیت بومی استان استفاده شود و امسال نیز با تمام مشکلات مالی تلاش می‌کنیم دغدغه مالی در تیم فوتبال شهرداری همدان وجود نداشته باشد.
شهردار همدان عنوان کرد: اگر سال گذشته غفلت صورت نمی‌گرفت تیم فوتبال شهرداری ظرفیت صعود داشت و می‌توانست به این موفقیت برسد بنابراین باید در این فصل بازیکنان تلاش خود را چندین برابر کنند و باغیرت و تعصب برای نام فوتبال همدان بجنگند تا در پایان فصل جشن صعود بگیریم.
صوفی با اشاره به حمایت مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازیکنان نگران مسائل مالی و پشتیبانی نباشند، از اعضای شورای و مدیریت شهری در کنار مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت‌های لازم را از این تیم در طول فصل خواهند داشت.
هر بازی در فصل پیش‌رو برای ما یک جنگ تمام عیار است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز گفت: از ۲۰ روز پیش اردوی تیم فوتبال شهرداری همدان به طور شبانه‌روزی برقرار است و تمرینات تیم را پیگیری می‌کنیم.
رضا طلایی‌منش افزود: در این ۲۰ روز بیش از ۳۸ جلسه صبح و بعدازظهر تمرینات را پشت‌سر گذاشته‌ایم.
وی با بیان امیدوارم فصل خوبی پیش‌رو داشته باشیم، بیان کرد: در این فصل از نخستین دیدار هر بازی برای ما حکم یک جنگ تمام عیار را دارد و هر دیدار برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان خواهیم شد همچنین بازی خانگی و خارج از خانه برای ما تفاوتی نخواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: حضور کادر مدیریتی توانمند در کنار تیم برای ما موجب دلگرمی بوده و باعث می‌شود تا با خیال آسوده در میدان فوتبال حضور پیدا کنیم.
طلایی‌منش با اشاره به ظرفیت بومی فوتبال همدان گفت: هدف در ابتدا حمایت از بازیکنان بومی بوده و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد بازیکنان بومی جذب شده‌اند و همواره اعتقادم حمایت از بازیکنان بومی بوده است.
گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت می‌کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن