کاپیتان پاس: تیم قدرتمندی داریم/ تمرکز ما صعود است

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-07-29_11-39-20.jpgکاپیتان تیم پاس همدان گفت: خوشبختانه پاس به لطف حمایت و مدیریت محمدتقی رحیمی و توان فنی عباس سرخاب ، تیم قدرتمندی برای فصل جاری بسته است.

مهدی محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار همدان فوتبال افزود: قطعا با اضافه شدن چند مهره جدید می توانیم با بهترین شرایط ممکن در لیگ دسته دو حضور داشته باشیم و قطعا فصلی متفاوت با گذشته را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: تمركز كل مجموعه تیم صعود به لیگ دسته یک کشور است و اوضاع خوبی داریم و به امید خدا و با حمايت مسئولان و هواداران، صعود به لیگ یک هموار می شود.

محمدزاده با تاکید بر اینکه لیگ دو فرسایشی است و در دو مرحله برگزار می شود، گفت: ما تمرينات خود را به موقع شروع كرديم و پيش فصل خوبي داشتيم هم از لحاظ يار گيري هم كار بدني و تاكتيكي و این مزیت های مهم یک تیم مدعی صعود است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان حمایت به موقع از تیم داشته باشند تا بتوانیم در طول فصل بدون دغدغه ، بروی کسب نتایج مطلوب تمرکز کنیم.

محمدزاده افزود: فضای داخلی تیم همدل و متحد است و امیدوارم با این شرایط مطلوب بتوانیم فصل پربار و موفقی را پشت سر بگذاریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن