کاپیتان شهرداری همدان: برای صعود هم قسم شده ایم

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-11_09-31-46.jpgکاپیتان تیم شهرداری همدان گفت: برای صعود به لیگ یک هم قسم شده ایم هر چند راه سختی تا رسیدن به این هدف مهم در پیش داریم.

به گزارش "همدان فوتبال"، هادی بلوری اظهار کرد: تیم ما از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، تیم پشتیبانی اعم از مدیرعامل و سایر مسئولان در یک مسیر واحد در حرکت هستند و امیدوارم در پایان فصل جاری بتوانیم هدیه ای بزرگ و به یادماندنی را به فوتبالدوستان همدانی تقدیم کنیم.

وی بیان کرد: اتحاد و همدلی تیم ما یکی از عوامل مهم موفقیت است و کادر فنی و در راس آن هادی گل محمدی نیز تمام تلاش خود را برای تقویت قوای فنی تیم بکار گرفته و قطعا در بازی های باقی مانده به مراتب بهتر از قبل به میدان می رویم.

وی تصریح کرد: البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی توانیم به راحتی از کسب نتایج سخن بگوییم اما هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و بازی های قبل را نیز به فراموشی می سپاریم.

کاپیتان تیم شهرداری در خصوص گلزنی خود در بازی قبل برابر هف سمنان گفت: خدا را شاکرم که در این مسابقه مهم توانستیم دل هواداران را شاد و صدرنشینی را تصاحب کنیم. این برتری محصول تلاش تمامی اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان است.

بلوری بیان کرد: گل خود را تقدیم به روح سردار شهید علیرضا شمسی پور می کنم که یکی از بزرگان اخلاق، افتخارآفرینان ورزش به خصوص فوتبال و مربی و مدیر ارزنده و به یادماندنی همدان بود که اکنون نیز در آستانه سالگرد این بزرگ مرد تاریخ جهاد، ایثار و نیز ورزش همدان هستیم.

وی درباره دیدار این هفته برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهینی ها از این هفته بازی های خانگی خود را برگزار می کنند و قطعا آنها هم درصدد صعود هستند. بازی راحتی نداریم اما تلاش ما در این است که دست پر از بوشهر بازگردیم.

وی اضافه کرد: هدف با حفظ صدرنشینی تیم شهرداری است و به همین دلیل باید با روحیه جنگندگی از این جایگاه دفاع کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن