قصه به آخر نرسید؛ «مسی» در آزمایش کرونای امروز آبی‌اناری‌ها شرکت نکرد

b_150_100_16777215_00_images_messi.jpgهمزمان با اوج‌گیری گمانه‌زنی‌ها در خصوص کوچ «لیونل مسی» از نیوکمپ، مرد آرژانتینی امروز (یکشنبه) در تمرینات و آزمایش کووید-۱۹ باشگاه بارسلونا شرکت نکرد.
باشگاه بارسلونا سه ‌شنبه هفته گذشته فکسی رسمی از «لیونل مسی» دریافت کرد مبنی بر اینکه مرد آرژانتینی قصد دارد از بند موجود در قراردادش استفاده کند؛ بندی که وی را قادر می‌سازد در پایان فصل به طور یکطرفه قرارداد خود را فسخ و از آبی اناری‌ها جدا شود.
باشگاه بارسلونا در واکنش اعلام کرد که بند مذکور در ماه ژوئن منقضی شده و هر باشگاهی که به امضای قرارداد با مسی تمایل دارد باید بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی وی را پرداخت کند هرچند برخی از رسانه‌های اسپانیایی در گزارش‌هایی مدعی شده‌اند که این بند در سال آخر قرارداد وی با بارسا فعال نبوده و قدرت اجرایی خود را از دست می‌دهد.
قرارداد مسی که در سال ۲۰۱۷ تمدید شد تابستان سال آینده منقضی می‌شود.
در بحبوحه اصرار مکرر مسی مبنی بر توانایی وی برای فسخ قرارداد خود با آبی اناری‌ها در تابستان سال جاری؛ مرد آرژانتینی و بارسا حالا با احتمال وقوع یک بن بست در خصوص بند مذکور مواجه هستند.
لالیگا اسپانیا اواخر امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مسی نمی‌تواند به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند. این سازمان تاکید کرد که پس از تحلیل قرارداد، به این نتیجه رسیده است که قرارداد مذکور معتبر بوده و همچنان فعال است. لالیگاه در ادامه بیانیه خود اضافه کرد مادامی که باشگاه خواهان مسی رقم فسخ را به طور کامل پرداخت نکند، از اتخاذ تدابیر ضروری برای تحقق این انتقال خودداری خواهد کرد.
در این بین، باشگاه بارسلونا نیز بدنبال اعمال مقررات انضباطی علیه مسی بده دلیل عدم شرکت در تمرینات امروز آبی اناری‌ها است؛ این درحالی است که منابع مطلع اعلام کرده‌اند که مسی در تمرین فردا نیز شرکت نخواهد کرد.
«جوزپ ماریا بارتومئو» رییس بارسلونا نیز در واکنش به فکس مسی اعلام کرده است که اگر مسی به طور علنی اعلام کند که وی (بارتومئو) مشکل بارسا است و در صورت استعفای وی در بارسا خواهد ماند، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
منچسترسیتی محتمل‌ترین گزینه کوچ مسی در صورت جدایی از بارسا است. منابع نزیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان روز جمعه اعلام کردند که سیتیزن‌ها آماده‌اند تا برای مسی مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون یورو پرداخت کنند.
«لوییس سوآرز» هم که قرار است تا در تابستان سال جاری نیوکمپ را ترک کند، در آزمایشات امروز کرونای انجام شده توسط باشگاه شرکت کرد اما مسی چنین کاری را انجام نداد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن