"تیم گرین کشاورز نهاوند"، تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته سوم، نیازمند حمایت

b_150_100_16777215_00_images____.jpgبا نزدیک شدن به شروع رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم گرین کشاورز نهاوند تنها نماینده استان در این مسابقات با مشکلات زیاد مالی مواجه است که حل این مشکلات همت مسئولان را می‌طلبد.
رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در روزهای آینده شروع می‌شود و تیم‌ها برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم تلاش خود را در 5 گروه آغاز می‌کنند.
تیم فوتبال گرین کشاورز نهاوند به‌عنوان قهرمان استان همدان در این رقابت‌ها شرکت خواهد و پس از انجام قرعه‌کشی مشخص شد در گروه سوم این رقابت‌ها با 13 تیم هم‌گروه شده است و کار سختی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها خواهد داشت.
این تیم در اولین بازی خود با تیم پر امکانات آکادمی مهدوی کیا در تهران بازی خواهد کرد ولی نماینده استان همدان در این رقابت‌ها با مشکلات شدید مالی پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت.
نداشتن آماده‌سازی مناسب به دلیل شرایط کرونایی یکی از مشکلات این تیم است ولی اصلی‌ترین مشکل این تیم امکانات و نداشتن اسپانسر و مشکلات شدید مالی است.
مسابقات لیگ دسته سوم در فصل سرد سال شروع می‌شود و هنوز این تیم از داشتن لباس گرم برای حضور قدرتمند در این مسابقات محروم است و مسئولان باید برای حل مشکلات این تیم همت کنند.
تیم گرین کشاورز نهاوند بدون امکانات و به پشتوانه استعدادهای شهرستان موفق شد به مقام قهرمانی استان برسد ولی حفظ و تداوم این امر به‌تنهایی ممکن نبوده و نیاز مبرم به حمایت مسئولین دارد.
حمایتی از ما نشده است
علی گروسی سرمربی تیم گرین کشاورز نهاوند در این خصوص می‌گوید: مسابقات سختی در پیش داریم و تمرینات با جدیت در حال انجام است تا به آمادگی کامل برسیم.
وی اظهار داشت: برای موفقیت باید همه امکانات در اختیار باشد تا با استفاده از استعدادهای خوبی که در شهرستان داریم بتوانیم موفق شویم.
گروسی با گلایه از مشکلات عمدتاً مالی افزود: در شهر نهاوند حمایت‌های لازم از این تیم نشده است و مشکلات مالی شدیدی داریم که امیدواریم مسئولان به خاطر این جوانان مشکلات را حل کنند.
وی ادامه داد: تیم ما اسپانسری ندارد و این بزرگ‌ترین مشکل برای ادامه کار است به‌طوری‌که هفته آینده تیم ما بازی دارد ولی ما هنوز لباس برای بازی نداریم.
سرمربی تیم گرین کشاورز گفت: فقط آقای حمید سیفی مدیرکل ورزش استان مبلغ 15 میلیون تومان برای هزینه ورودی این تیم به مسابقات دسته سوم کمک کرده است که جای قدردانی دارد.
گرین کشاورز نیازمند حمایت
برای حل مشکلات این تیم جلسه‌ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول دفتر نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی گرین کشاورز برگزار شد تا بخشی از مشکلات این تیم حل شود ولی برای حل این مشکلات نیازمند برداشتن قدم‌های عملی هستیم تا بازیکنان توانمند نهاوند بتوانند خوش بدرخشند.
شهریار شمس رئیس هیئت فوتبال نهاوند در خصوص این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست ارائه راهکار و کمک به حل مشکلات مالی تیم گرین کشاورز برای حضور پرقدرت در مسابقات پیش رو است.
وی اظهار داشت: ازآنجایی‌که فرصت زمانی کمی تا شروع مسابقات باقیمانده است باید هر چه سریع‌تر اسامی بازیکنان تیم را اعلام کنیم و هزینه ورودی مسابقات را پرداخت کنیم تا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم.
شمس افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان و مساعدت نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شرایط مناسبی را برای حضور و اعزام تیم در مسابقات لیگ دسته کشور فراهم کنیم.
کمک 15 میلیون تومانی مدیرکل به گرین کشاورز
بعد از جلساتی که برای حل مشکلات این تیم برگزار شد با مساعدت حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مبلغ 15 میلیون تومان برای حضور قدرتمند گرین کشاورز در مسابقات دسته سوم اختصاص یافت.
گرین کشاورز برای حضوری قدرتمند نیازمند حمایت‌های بیشتر مسئولان شهرستانی است و مسئولان ارشد و نماینده شهرستان می‌توانند پشتیبانی بهتری از این تیم داشته باشند.
خوشبختانه با مساعدت دکتر قیاسی رئیس دانشگاه ملی نهاوند مشکل اسکان تیم‌های میهمان نماینده نهاوند در لیگ دسته سوم کشوری حل شد و امیدواریم شاهد حمایت‌های بیشتری از این نوع باشیم.
گرین کشاورز نهاوند حتی در تأمین سایر امکانات حداقلی، تمرینی با مشکلات زیادی روبرو است و این در حالی است که به اطلاعات جمع‌آوری‌شده حریفان این تیم در لیگ دسته سوم بسیار آماده و بهترین شرایط را برای خود فراهم کرده‌اند.
با همکاری مسئولان شهرستان می‌شود اسپانسر و مساعدت‌های لازم از طرف کارخانه‌های نهاوند برای کم کردن مشکلات مالی این تیم اخذ شود تا این تیم باروحیه‌ای بهتر به این مسابقات اعزام شود.
قطعاً بی‌تفاوتی مسئولین استان همدان و شهرستان نهاوند باعث از بین رفتن این نسل طلایی و بااستعداد خواهد شد که امیدواریم با حمایت مناسب و برنامه‌ریزی لازم تیم گرین کشاورز نماینده‌ای سربلند برای استان همدان باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن