شکست پاسی ها، قعرنشینی شهرداری و فرار الوند از شکست؛

ناکامی؛ میهمان زمستانی اوضاع و احوال فوتبال همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-alvand.jpgتیم های فوتبال استان همدان در چند روز اخیر ناکام لیگ های کشوری بودند و مقابل حریفان خود نتوانستند امتیاز لازم را کسب کنند.


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، پاس و الوند نمایندگان فوتبال استان همدان روز گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور این هفته نتوانستند خوشحالی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند و برابر حریفان مشهدی خود ناکام ماندند.

 

الوند در حالی که با جذب چند بازیکن جدید در تعطیلات نیم فصل این انتظار را نزد هوادارانش ایجاد کرد که بتواند در ادامه رقابت ها بهتر ظاهر شود، مقابل سیاه جامگان مشهد به تساوی یک بر یک رسید. البته الوندی ها خوش شانس بودند که در وقت های اضافه نیمه دوم با هوشیاری مسعود رمضانی بازیکن زیر 23 ساله خود از شکست خانگی گریختند.


پاس همدان نیز عصر امروز با قبول شکست دو بر یک مقابل رقیب دیرینه خود ابومسلم خراسان در وضعیت بحرانی در جدول گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت. تیمی که به ادعای مدیریت باشگاه در تعطیلات نیم فصل برای صعود به لیگ برتر آماده شده بود، شکستی دیگر را در کارنامه خود قرار داد تا هیات مدیره باشگاه نگران این وضعیت باشند.


قطعا محمدناصر نیکبخت استاندار و رییس هیات مدیره باشگاه پاس همدان تدبیر لازم را خواهند اندیشید تا این تیم در سراشیبی سقوط به لیگ دسته دوم کشور قرار نگیرد چرا که عادت به شکست زمینه ساز این سقوط فاجعه بار خواهد بود.


تیم لیگ برتری بانوان پاس همدان نیز این هفته مقابل وحدت گرگان قعرنشین مسابقات سه بر دو شکست خورد تا با این باخت اولتیماتوم مدیرعامل باشگاه خطاب به کادر فنی به طور رسمی علنی شود.


جوانان پاس همدان که در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور فعالیت دارد، این هفته مقابل خورشید قروه کردستان یک بر صفر شکست خورد تا به رتبه دوم سقوط کند.

 

تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم کشور مقابل تیم فرهنگ رامهرمز دو بر صفر باخت تا در قعرجدول یازده تیمی گروه جنوب قرار بگیرد.

 

نویسنده: میثم ناصرنژاد

 


نظرات   

 
+8 #1 آدای گرگی 1392-10-07 19:19
ای وای هی همه که باختن زدی میان حالمان همدان فوتبال
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن