چهره 32 تیم راه یافته به مرحله دوم لیگ فوتبال محلات همدان مشخص شد

ثبت 1194 گل در 590 بازی

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotbal-mahalat.jpgهفته پایانی دور مقدماتی لیگ فوتبال محلات همدان در حالی جمعه گذشته برگزار شد که 32 تیم راه یافته از این مرحله مشخص شدند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در مرحله مقدماتی لیگ فوتبال محلات در مجموع 590 بازی انجام شد که 1194 گل از خط دروازه ها عبور کرد.

 

* صعود فجر، هدف و آبشار

در حساس ترین بازی زمین چیت سازیان، تیم آبشار مقابل فجر شهید رشیدی به تساوی یک بر یک دست یافتند. هم چنین تیم پرواز در یک بازی تشریفاتی پنج بر صفر مقابل چیت سازیان به برتری رسید اما از صعود به مرحله بعد بازماند.


فجر با این تساوی 14 امتیازی شد و به عنوان تیم نخست صعود کرد. تیم های هدف و آبشار نیز به ترتیب با 13 و 12 امتیاز از این گروه صعود کردند.


برای تیم هدف امین محمودیان، کمال عبادی و رضا قادری دانشمند جزو ستاره های دور مقدماتی بودند. هم چنین تیم آبشار امسال با مربیگری سعید عبدالهی بسیار متفاوت از سال گذشته در مسابقات حضور یافت و با درخشش نفراتی همچون محسن کریمی و بهمن حیدری نادر دروازه بان باتجربه خود توانست به مرحله دوم راه یابد.


البته از این گروه پرواز نیز 12 امتیازی بود اما به لحاظ تفاضل گل کمتر نسبت به آبشار نتوانست به دور دوم صعود کند.


هر سه تیم فجر، هدف و آبشار براساس نحوه چیدمان گروه ها در دور دوم در زمین خود به مصاف حریفان می روند. در این گروه تیم هدف که سال گذشته نایب قهرمان شده بود در سه هفته پایانی توانست شرایط ناکامی خود را تغییر دهد و از این گروه صعود کند. شاگردان محمد مهاجری پس از اینکه این مربی از ادامه فعالیتش در این تیم دلسرد شده بود، برای بازگرداندن وی از تصمیمش مبنی بر جدایی تلاش دوچندان کرده و از این گروه به عنوان تیم دوم صعود کردند.


* اتحاد خضر صدرنشین صعود کرد

در رقابت های هفته پایانی زمین پل هوایی تیم مشعل دست به کار بزرگی زد و مقابل تیم مدعی اتحاد خضر به تساوی یک بر یک رسید. مشعل به لطف این تساوی 16 امتیازی شد و به عنوان تیم سوم صعود کرد. اتحاد خضر نیز به عنوان تیم بدون شکست مرحله نخست صدرنشین این گروه شد و صعود کرد.


شهید مفتح ده متری نیز با 18 امتیاز به عنوان تیم دوم صعودش را از هفته گذشته قطعی کرده بود. تیم بنیاد خضر نیز آخرین شانس صعودش را از دست داد و با شکست دو بر یک مقابل المپیا خضر از صعود بازماند. بنیادی ها 15 امتیازی شدند و حتی نتوانستند به عنوان تیم چهارم هم صعود کنند.


* شهید مهربان بدون باخت صعود کرد

تیم شهید مهربان خضر با بهره مندی از بازیکنان باتجربه و جوان تحت مربیگری پرویز خضریان توانست با اقتدار به مرحله بعد صهود کند. این تیم بدون شکست زمین الوند در هفته پایانی رقابت های دور مقدماتی توانست با نتیجه  دو بر یک امید صدر را مغلوب خود سازد. شهید مهربان به عنوان تیم نخست صعود کرد. تیم پرسپولیس خضر نیز به لطف نیامدن تیم شهید نعمتی سه بر صفر برنده اعلام شد و به عنوان تیم دوم صعود کرد. شاهین چهرقان که در سه هفته اخیر پیروزی های قابل توجهی کسب کرده بود نتوانست از این گروه صعود کند. شاهینی ها این هفته تیم شهدای چهرقان را با شکست بدرقه کردند تا وداعی تلخ با این مسابقات داشته باشند. شهدای چهرقان با وجود این شکست به عنوان تیم سوم صعود کرد.


* صعود شهرداری، تکرار حذف میثاق

تیم شهرداری جورقان با مربیگری مهدی احمدی فکور با ثبت برتری سه بر صفر مقابل امیدواران به عنوان تیم نخست زمین صدر صعود کرد. میثاق خضر نیز با شکست سه بر دو مقابل تلاش شاهد از گردونه مسابقات حذف شد تا تلاشی ها به لطف این برتری مهم 13 امتیازی شوند و در جایگاه سوم جدول به دور دوم صعود کنند. آریا مجید آباد هم شانس صعود را از آزادگان بعثت گرفت. آریایی ها با پیروزی دو بر صفر در این بازی 14 امتیازی شدند و به عنوان تیم دوم صعود کردند.


* صعود شهید بابایی حصار، پایاپاسپار و صخره

در آخرین هفته از رقابت های زمین حصار امام تیم صخره به لطف ثبت برتری سه بر صفر مقابل الوند سولان به عنوان تیم سوم صعود کرد. پایاپاسپار هم با حاضر نشدن تیم شهید ذوالفقاری سه برصفر پیروز میدان اعلام شد و با این تتیجه به عنوان تیم دوم صعود کرد. شهید بابایی حصار هم با وجود تساوی سه بر سه مقابل پارسیان حصار 12 امتیازی باقی ماند و با صدرنشینی این گروه راهی مرحله بعدی شد.


* جشن صدرنشینی قاسم آبادی ها در روز صعود پاس و شهید مدنی

در رقابت های زمین قاسم آباد، تیم شهدای قاسم آباد دست به کار بزرگی زد و به عنوان صدرنشین این گروه صعود کرد. پاس چشین و شهید مدنی هم به ترتیب به عنوان تیم های دوم و سوم صعود کردند.


کولاک جورقان با 11 امتیاز در جای چهارم ایستاد تا حذف شده بزرگ این رقابت ها باشد.


* صدرنشینی متحد پرسی گاز با تلخی حدف شهید مفتح شورین

در رقابت های زمین شورین هم این هفته متحد پرسی گاز سه بر یک مقابل یکانه به برتری دست یافت تا با 18 امتیاز ضمن تثبیت صدرنشینی خود به دور دوم صعود کند. ولایت نیز به لطف برتری سه بر یک مقابل سرخ آباد در رتبه دوم جدول ایستاد و صعود کرد. تیم ثارالله بهشتی نیز سه بر یک شهید چمران را برد تا هر دو تیم دیداری تشریفاتی داشته باشند. کنجینه نیز با 15 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شهید مفتح شورین در جای سوم جدول قرار گرفت و صعود کرد. شهید مفتح شورین با وجود میزبانی این مسابقات نتوانست از این گروه بالا برود.


* صعود ایرانیان، تریکو و شهید مردانی

در آخرین هفته از مسابقات زمین سرباز تیم ایرانیان سه بر دو مقابل خلیج فارس پیروز شد تا ضمن کسب 13 امتیاز و صدرجدول راهی مرحله دوم شود. تیم تریکو دوزان نیز با 11 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردند. شهید مردانی هم با 10 امتیاز در جای سوم جدول گروه ایستاد و به مرحله بعدی راه یافت.


* صعود چهار تیم از زمین دیزج

رقابت های جذاب این هفته لیگ محلات در زمین دیزج برگزار شد. صبا مهر دیزج در حالی که از حریف خود شهید سهرابی پیش بود، به تساوی سه بر سه رسید تا با 16 امتیاز کسب کرده به عنوان یکی از دو تیم منتخب از میان تیم های چهارم جداول زمین ها به دور دوم راه یابد. در رقابت های زمین دیزج تیم جوان و با انگیزه شهید سریشی با 19 امتیاز صعود کرد. آتشنشانی با 18 و اتحاد با 16 امتیاز به عنوان تیم های دوم و سوم جدول این گروه راهی مرحله بعدی شدند.


* جشن صعود سهند چشین

رقابت های زمین محمدیه با صعود سهند چشین همراه شد. سهندی ها با ثبت برتری سه بر صفر مقابل آرمان محمدیه 16 امتیازی شدند و به عنوان تیم چهارم صعود کردند. آرمان محمدیه پیش از این با 19 امتیاز صعود کرده بود. اتحاد رسالت نیز با 18 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردند. هم چنین تیم پیام محمدیه با 17 امتیاز سوم این گروه بود که به دور دوم صعود کرد.


 

مرحله بعدی این رقابت ها جمعه هفته جاری با سیدبندی تیم ها در هشت گروه چهار تیمی به میزبانی زمین های الوند، پل هوایی، چیت سازیان و شورین برگزار می شود. براساس مقررات این رقابت ها، تیم های صعود کننده این چهار زمین در دور بعدی نیز میزبان سایر تیم ها هستند.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن