خوش‌شانسی تالار وحدت ادامه دارد

تالار وحدت همدان به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی

b_150_100_16777215_00_images_stories_darvazeban.jpgتیم فوتبال تالار وحدت همدان در مرحله چهارم جام حذفی ایران به دنبال شگفتی‌سازی در این مسابقات است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایران که چند سالی است با عنوان جام آزادسازی خرمشهر قهرمان برگزار می‌شود امسال با اتفاقات زیادی آغاز و پیگیری شده است.

 

 

در این مسابقات که 103 تیم حضور دارند 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری خواهند بود که طی هشت دور با هم رقابت خواهند کرد.


در حالی که مرحله دوم این مسابقات در جریان بود با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حدود 20 تیم به دلیل داشتن طلب‌کار مالی و مفتوح بودن پرونده‌های شاکیان در این کمیته، از گردونه این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.


استان همدان در این رقابت‌ها با سه تیم حضور داشت که با انصراف تیم پاس، تنها تالاروحدت به عنوان قهرمان جام حذفی و الوند به عنوان نماینده دسته یکی حضور دارند و باید برابر رقبای خود صف‌آرایی کنند.


تیم تالار وحدت همدان که به عنوان قهرمان جام حذفی استان در این رقابت‌ها حضور دارد در سه مرحله قبل موفق شد به خوبی عبور کند و به مرحله چهارم این مسابقات راه یابد.


نماینده فوتبال همدان که در حال حاضر تنها در لیگ برتر استان مشغول فعالیت است و از معدود تیم‌های راه‌یافته به مرحله‌ چهارم این مسابقات است که در هیچ سطحی از لیگ‌های فوتبال ایران حضور نداشته و به عنوان قهرمان استان صعود خوبی را تا این مرحله داشته است.


شاگردان محمود الماسی در نخستین گام، باید برابر تیم آذرکوثر تبریز، نماینده و قهرمان استان آذربایجان‌شرقی به میدان می‌رفتند که با انصراف این تیم آذری، تالاری‌ها راهی مرحله دوم شدند.


سفر یک هزار و 650 کیلومتری همدانی‌ها به زاهدان و آن هم زمینی و با اتوبوس، نشا‌ن‌دهنده علاقه‌مندی کادر فنی و مدیریت این باشگاه قدیمی فوتبال همدان است که برای موفقیت در جام حذفی کشور با اشتیاق مثال‌زدنی پیگیر مسابقات خود هستند.


در این مرحله نارنجی‌پوشان تالار وحدت همدان در ورزشگاه المپیک شهر زاهدان برابر تیم تیس چابهار به میدان رفتند که در نهایت و در ضربات پنالتی موفق شدند میزبان خود را شکست داده و جواز حضور در دور سوم این مسابقات را کسب کنند.


در مرحله سوم بر اساس قرعه، باید تیم تالار وحدت به عنوان تیم میهمان راهی سفر می‌شد و در حالی که برای سفر به بام ایران و مصاف با تیم فوتبال نبرد شهرکرد آماده می‌شدند از انصراف این تیم باخبر شد و با کنسل شدن سفر به این شهر، جواز حضور در مرحله چهارم را به راحتی دریافت کرد.


حضور در مرحله چهارم و وارد شدن تیم‌های دسته اولی باعث حساسیت این رقابت‌ها شده و صعود و حذف تیم‌های بزرگ در سال‌های قبل بسیار اتفاق افتاده است.


جوانی بازیکنان تیم تالار وحدت همدان و انگیزه‌ای که در این رقابت‌ها پیدا کرده‌اند مزید بر علت شد تا در مرحله چهارم جام حذفی با روحیه بهتری برابر حریف دسته اولی خود قرار بگیرند.


در این مرحله نماینده فوتبال همدان میزبان است و باید از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی کند و برای قرار گرفتن در بین برترین‌های مرحله پنجم کار سختی را برابر تیم دسته یکی دارد.


اما استفاده از امتیاز میزبانی و بازی در خانه، شاید بزرگترین برگ برنده شاگردان محمود الماسی باشد تا بتوانند با موفقیت این مرحله را پشت سر گذارده و با شکست حریف خود، راهی مرحله بعد شود.

 

دیدار بین تیم فوتبال تالار وحدت همدان و گل‌گهر سیرجان روز شنبه 30 شهریور ماه ساعت 16 در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

 

نویسنده: فرشید گل‌محمدی

 


نظرات   

 
0 #1 kami 1392-06-30 11:03
به امید پیروزی و سربلندی همدان عزیز :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن