نونهالان آکادمی سازمان شهرداری نسل طلایی فوتبال پایه همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_madrese_football.jpgآکادمی فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان یکی از بهترین و مجهزترین آکادمی های فوتبال کشور به شمار می رود به طوریکه در دو سال اخیر به عنوان نمونه کشور معرفی شده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فوتبال شهرداری همدان از دیرباز مهد پرورش استعدادهای نخبه بوده و تا کنون با برنامه ریزی منسجم متولیان امور توانسته ستاره های فوتبالی را تا سطح حرفه ای آموزش دهد.

 

 

سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری از بدو فعالیت حسن محمدی مدیرعامل سابق سازمان توانست تشکیلات خوبی را در رده های سنی پایه در چارچوب آکادمی و مدرسه فوتبال فعال کند و امروزه ثمره این زحمات اقتدار تیم های پایه باشگاه شهرداری در سطوح استانی و کشوری است.


پیمان صادقی مدیرعامل جوان سازمان نیز علاقه وافری به فوتبال دارد و برهمین اساس برای پرورش استعدادهای بیشتر و حرفه ای شدن آکادمی باشگاه تلاش فراوانی داشته تا جایی که حتی مصرانه به دنبال اخذ مجوز آکادمی تخصصی فوتبال از فدراسیون است.


فدراسیون تاکنون به تیم های زیر دسته یک کشور مجوز رسمی آکادمی صادر نکرده و اگر شهرداری موفق به کسب این مجوز شود، اولین باشگاه فعال در لیگ زیر دسته یک (دسته سوم) کشور خواهد بود که توفیق فعالیت رسمی پیدا می کند.


هم اکنون رده های سنی پایه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در رشته فوتبال پیشگام در استان هستند و در رده سنی زیر 12 سال نیز شاهد فعالیت چشمگیر این فوتبالیست های نونهال هستیم.


با برگزاری فستیوال انتخابی فوتبال رده های سنی پایه، سینا پناه آبادی، آرمین آقامحمدی، امین علامه شفا، امیر رضا شفیعی، مهدیار بهمنش و متین پیرمحمدی توانستند با درخشش فوق العاده در مسابقات استانی جواز حضور در فستیوال کشوری را کسب کنند.


تیمی که حاصل تلاش و زحمات علی احمد فرخی مربی سازنده فوتبال همدان است و توانسته در سطح حرفه ای آموزش های آکادمیک را فرا بگیرد.


این بازیکنان هم اکنون آماده فستیوالی می شوند که قرار است سپ بلاتر رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا تماشاگر ویژه آن باشند.

 

بازیکنان مستعد شهرداری هم اکنون چند گام را پوشیدن پیراهن تیم ملی نونهالان فاصله دارند و با تمرین بیشتر می توانند به این هدف مهم برسند.

 

 


نظرات   

 
0 #1 رضا 1392-07-03 11:18
سلام از گروه بندی نونهلان لیگ برتر کشور که شهرداری هم نماینده همدان است چه خبر
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن