دربي‌هاي متفاوت در ليگ 3

b_150_100_16777215_00_images_stories_top1.jpgهفته اول از رقابت‌هاي ليگ دسته سوم در گروه دوم با انجام 6 بازي به پايان رسيد و تيم‌هاي هلال احمر ايلام، شهرداري نقده، بعثت كرمانشاه و آذر كوثر تبريز مقابل حريفان خود به پيروزي رسيدند و 2 ديدار نيز مساوي شد .

به گزارش "همدان فوتبال"، در اين هفته با تدبير سازمان ليگ تيم‌هاي هم‌استاني مقابل هم قرار گرفتند تا از زد و بندهاي احتمالي پرهيز شود. در دربي‌هاي گروه دوم تنها دربي همدان مساوي شد. در هفته نخست 22 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت كه معدل 7/3 گل درهر بازي را از خود بر جاي گذاشت .

 

2 تيم شهرداري همدان و ذوب فلزات الوند بهار نمايندگان استان در اين رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. ابتدا تيم ذوب فلزات از حريف خود پيشي گرفت و با 2 گل خیشه و پيشخورد از شهرداري جلو افتاد. تيم شهرداري پس از اين 2 گل به خود آمد اما علي‌رغم برتري نسبي در نيمه اول راه به جايي نبرد .


در نيمه دوم سنگربان ذوب فلزات مرتكب اشتباه بزرگي شد و 2 بار داور بازي را مجبور به دادن اخطار كرد و همين باعث اخراج  كرمي شد. اعلام يك ضربه پنالتي و 10 نفره شدن ذوب به كام شهرداري شد تا از شكست خانگي فرار كند. شاگردان گل‌محمدي كه حريف را 10 نفره ديدند بر حملات تهاجمی خود افزودند و اين تغيير تاكتيك باعث فرار آنها از شكست شد. عسگري مهاجم شهرداري كه سابقه بازي با ذوب را در كارنامه خود دارد در اين بازي بلاي جان ذوب فلزات بهار شد و هر 2 گل شهرداري را به ثمر رساند.


ضعف داوري در اين ديدار كاملاً مشهود بود و صداي مربيان 2 تيم را درآورد. اخراج دروازه‌بان ذوب فلزات نيز حاصل تندروي و اشتباه داور بود، هرچند خود كرمي نيز در تصميم داور دخيل بود.


شهرداري كه از مدت‌ها پيش تمرينات خود را آغاز كرده در اين بازي كمتر از انتظار ظاهر شد و خط دفاعي اين تيم شكننده و متزلزل نشان داد كه اگر ترميم نشود در ادامه راه مشكل خواهد داشت. اما ذوب فلزات بهار كه دير خود را جمع و جور كرد آغازی توفاني داشت و روي نبوغ بازيكنان خود به گل رسيد.


پيشخورد مهاجم كهنه‌كار اين تيم در طول بازي خط دفاعي شهرداري را آزار داد و اگر دروازه‌بان ذوب اخراج نمي‌شد شايد نتيجه‌اي ديگر حاصل مي‌شد. اين تيم علي‌رغم 10 نفره شدن پا به پاي حريف دويد و يك امتياز شيرين را به دست آورد. مربيان 2 تيم اين بازي را بيش از پيش حساس كرده بودند و نوري مربي جوان ذوب با ريزه‌كاري بارها باعث توقف بازي شد به طوري كه صداي مربيان شهرداري را درآورد و داور و ناظر كم‌‌تجربه نيز مزيد علت شدند تا اين بازي با حوادثي همراه شود.

 

در ديگر ديدارهاي هفته نخست اين گروه، بعثت كرمانشاه پيروزي پرگلي به دست آورد و خود را به عنوان يك مدعي مطرح كرد. اين تيم مقابل تيم هم‌استاني خود خوراك دام و طيور روانسر بازي پرگلي را به نمايش گذاشت و 5 بار دروازه حريف خود را باز كرد. 2 تيم هم‌استاني هلال احمر ايلام و پيروزي كامياران نيز بازي پرگلي را ارائه دادند و در نهايت هلال احمر 2-3 به پيروزي رسيد. در آذربايجان غربي نيز دربي اين استان برنده داشت و شهرداري نقده موفق شد با يك گل برق اروميه را خاموش کند. در دربي آذربايجان شرقي نيز آذر كوثر تبريز به پيروزي رسيد. در اين ديدار آذر كوثر تبريز 2 بر يك شهرداري بانه را با شكست بدرقه كرد. ديدار 2 تيم هرماس تبريز و البرز شهرداري زنجان نيز به تساوي 2-2 رسيد.

 

نویسنده: سلیمان رحیمی

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن