هفته نخست ليگ دسته سوم باشگاه هاي كشور

ذوب و فلزات ، ذوب مي شود يا شهرداري مي سوزد!؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_darvazeban.jpgهفته اول رقابت هاي ليگ دسته سوم باشگاه هاي كشور از فردا سه شنبه نوزدهم شهریورماه سال جاری آغاز می شود و تیم شهرداری همدان در اولین گام در استادیوم شهدای قدس همدان میزبان هم استانی خود ذوب و فلزات بهار خواهد بود و شهرآورد پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين را برگزار خواهند کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، شرايط هر دو تيم به گونه اي است كه تيم پيروز ميدان بازي شش امتيازي را به سود خود پايان مي برد و در اين بين وزنه اصلي دو تيم برخورداري از كادر فني جوان اما باتجربه است.


شهرداري همدان در شرايطي ليگ دسته سه را شروع مي كند كه هادي گل محمدي بيشتر از همتاي خود علي ضميري كامل فرصت تيمسازي و رسيدن به شرايط آمادگي را داشته است.


گل محمدي تيمي را هدايت مي كند كه شاكله آن دست پرورده خودش است. تيمي كه مي توان گفت ريشه در بهزيستي همدان داشته و 70 درصد از نفرات اين تيم بازيكنان هميشگي و ياران با وفاي او از قديم الايام بوده اند. ضمن اينكه حمید شانه ای، محمدرضا مقدادی و محمدرضا کیانی دستياران او هم تركيبي قدرتمند را در كادر فني تشكيل داده اند.


گل محمدي با برخورداري از حمايت همه جانبه پيمان صادقي مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري توانست از امكانات مناسب و مجهز اين سازمان اعم از چمن اختصاصي، استخر و ... استفاده كند و حتي مديرعامل سازمان براي روحيه بخشيدن به تيمش دستور پرداخت مبلغ قابل توجهي از قرارداد بازيكنان و مربيان را صادر كرد.


در تيمي كه ساخته هادي گل محمدي است، پیمان احتظاظی ، بهزاد عرشی، صادق دینی خواه، مهدی توکلیان، حمید سراچی، محسن وفایی، سعید باقر، تیمور شکری و حسن ذوالفقاری جزو باتجربه ها محسوب مي شوند.


گل محمدي پس از قهرمانكردن تيم شهرداري در ليگ برتر استان همدان توانست بارديگر توانمندي هاي خود را نشان دهد و اكنون نيز هر چند قول صعود نداده اما رگه هاي صعود در اين تيم به وضوح ديده مي شود.


بازي هاي تداركاتي با تيم هاي قدرتمندي ليگ يك و دو باعث شده تا اين تيم قبل از ورود رسمي به مسابقات ليگ سه محك جدي بخورد و شايد تنها مشكل موجود رويارويي با همشهري خود در نخستين بازي مسابقات باشد.


در تيم ذوب و فلزات هم اوضاع بهتر از ماه هاي قبل است. تصميم دوباره سعید بهدوز رييس هيات مديره و محمد زارعی مديرعامل باشگاه مبني بر حضور قدرتمند در رقابت هاي ليگ دسته سوم كشور باعث شد تا علي ضميري كامل براي هدايت اين تيم انگيزه بهتري داشته باشد.


سرمربي ذوبي ها تجربه هاي زيادي در فوتبال داشته و اين تجربه همواره با نتايج خوبي همسو بوده است. ضميري كامل براي اينكه بتواند وزنه فني تيمش را بالا ببرد از رضا نوری و رضا احمدی بازيكنان سال هاي نه چندان دور فوتبال همدان در كسوت مربي استفاده كرد.


علیرضا کرمی، امیر ابوالفتحی، میلاد داوودی، امین نراقی، بهروز قاسملو، مهدی مظاهری، احمد شیرزاد، محسن سجادیان، یاسر صمدزاده، میلاد بهزادی، علی چراغی، مهرداد اسدی،  فرشاد جلیلوند و محمود فعلی جزو نفراتي هستند كه استخوانبندي باتجربه هاي اين تيم را تشكيل مي دهند.


البته چند نفر از اين بازيكنان شاگردان سابق هادي گل محمدي سرمربي شهرداري همدان هستند كه باعث جذابيت و حساسيت بيشتر بازي دو تيم شهرداري و ذوب و فلزات مي شود.


هترین نتیجه این تیم در لیگ سه مربوط به سال  90 است که این تیم  با سرمربیگری علی ضمیری کامل در آستانه صعود به لیگ دسته دوم هم قرار گرفت ولی به دلیل مشکلات مالی از ادامه مسابقات نهایی لیگ دسته سوم انصراف داد تا علاوه بر جریمه 30 میلیون توماني فدراسیون بسیاری از بازیکنان این تیم نیز ساز جدایی بزنن و راهی تیم های دیگر شوند .


ذوب و فلزات تنها 20 روز است كه در شرايط آماده سازي قرار گرفته و به لحاظ تمرين و بدنسازي كمتر از حريف همشهري خود فرصت داشته است.

 

علي ضميري به خوبي مي داند كه صعود از رقابت هاي ليگ دسته سوم كشور كارنامه موفقي براي او در كسوت مربيگري محسوب مي شود و تلاش مي كند تا نماينده فوتبال شهرستان بهار به اين مهم دست يابد.

 

 

 


نظرات   

 
0 #1 kami 1392-06-18 10:56
به امید سر بلندی و سعود هر دو تا شان 8)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن