شهرداری در اندیشه صعود مجدد به لیگ دسته دوم کشور

b_150_100_16777215_00_images_stories_team_shahrdari.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان با بهره گیری از نیروهای بومی و مربی با دانش خود قصد دارد بار دیگر به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صعود کند

 

به گزارش "همدان فوتبال"، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در تاریخ چهارم تیر ۷۹ با تلاش دوره اول شورای اسلامی شهرو شهردار وقت کار خود را شروع نمود.

 

این باشگاه در زمان تأسیس با تشکیل تیم‌های فوتبال در رده‌های سنی مختلف شروع به تیم‌داری کرد و به عنوان یکی از باشگاههای همدانی پرچمدار رشد فوتبال همدان شد و حتی با داشتن نیروهای بومی توانست به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور نیز راه یابد

ولی  در راستای حمایت از تیم پاس و هموار کردن مسیر موفقیت این تیم و با توجه به سیاست هیأت مدیره این باشگاه مبنی بر جوانگرایی و بهره‌مندی از نیروهای مستعد بومی، امتیاز این تیم به باشگاه پاس همدان با نام پاس نوین همدان منتقل شد تا باشگاه شهرداری همدان مجددا کار خود را از لیگ استان شروع کند.

این تیم سال گذشته با هدایت هادی گل محمدی سرمربی جوان خود قهرمان لیگ استان شد تا امسال به همراه ذوب و فزات بهار نماینده استان در لیگ دسته سوم باشگاههای کشور باشد.

این تیم امسال با نیروهای بومی و مربی با دانش و مدیریت جوان خود قصد دارد بار دیگر به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صعود کند اما در رسیدن به این خواسته کار بسیاری سختی را پیش رو دارد .

شهرداری در گروه دوم این رقابتها به مصاف تیم های  ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده ، مصطفی لو تبریز ، دام وطیور روانسر ، برق ارومیه ، هراس تبریز ، شهرداری زنجان ، پیروزی کامیاران ، بعثت کرمانشاه ، هلال احمر ایلام و نماینده تبریز برود و در صورت صعود به دور بعد این رقابتها با 14 تیم برتر فصل گذشته و ده تیم برتر گروههای پنج گانه دیدار کند .

با توجه به اینکه مسابقات تنها به صورت دور رفت برگزار می شود شهرداری در 6 دیدار میزبان  و در 5 دیدار میهمان حریفان خود خواهند بود.

هفته اول این رقابتها از سه شنبه  19 شهریورماه سال جاری آغاز می شود و تیم شهرداری همدان در اولین گام در استادیوم شهدای قدس همدان میزبان هم استانی خود ذوب و فلزات بهار خواهد بود و دربی استان همدان را برگزار خواهند کرد.

شهرداری در هفته دوم این رقابتها سه شنبه 26 شهریورماه در ورزشگاه تختی نقده میهمان شهرداری این شهر خواهد بود .


فهرست کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور :

کادر فنی:

سرمربی: هادی گلمحمدی

مربی: حمید شانه ای


مربی بدنساز: محمدرضا مقدادی

 

مربی دروازه بانان: محمدرضا کیانی

رده سنی بزرگسالان:

 

دروازه بان ها: سعید بهرامی، رضا فرخزادی، بیژن خوشزارع.

مدافعان: پیمان احتظاظی، وحید گلزاری، مجید بیات، بهزاد عرشی.

 

هافبک ها: رسول جوادی، صادق دینی خواه، مجتبی رشیدیان، مهدی توکلیان، حمید سراچی.

 

مهاجمان: محسن وفایی، سعید باقر، تیمور شکری، حسن ذوالفقاری، علی نوریان.

* تیم فوتبال شهرداری در لیست بزرگسالان پنج جالی خالی دارد.

رده سنی زیر 23 سال:

 

مدافعان: امین یادگاری، رضا قمری، حسین زرین چنگ.

هافبک ها: مهدی عسگری، کاظم صالحی.

رده سنی امیدها:

 

 

مدافعان: جواد مومیوند، پیمان حشمتی.

نظرات   

 
0 #1 kami 1392-06-16 16:11
به امید سر بلندیش :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن