توسعه فوتبال روی مدار مدیریت سازمان ورزش شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_payman_sadeghi.jpgسازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان هم اکنون می کوشد تا عقب ماندگی ای که در گذشته روی رشته فوتبال سایه افکنده بود را با برنامه ریزی منسجم و حمایت همه جانبه مدیریت سازمان جبران کند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سازمان ورزش شهرداری هم اکنون در تمامی رده های سنی دارای تیم فوتبال است و رویکرد مجموعه توسعه رده های پایه و حمایت مقتدرانه از تیم بزگسالان است.

 

پیمان صادقی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در کمتر از دو ماه حضورش در این سمت توانسته با راهکارهای اساسی تحولات خوبی در این مجموعه به خصوص در فوتبال ایجاد کند و هم اکنون مربیان فوتبال این سازمان با دلگرمی خاصی در راستای اهداف کلان مجموعه فعالیت و تلاش دارند.

 

شاید تا چندی پیش این دلهره وجود داشت که تیم بزرگسالان شهرداری که در آستانه حضور در لیگ دسته سوم کشور است برای پیمودن مسیر صعود به رده های بالاتر کشور بیکباره اسیر سلایق متفاوت نشود اما حالا این نگرانی با حمایت های همه جانبه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری کاملا برطرف شده و او روندی را طی می کند که چشن اندازش به جرات می توان گفت صعود به رده های لیگ دسته دو و بالاتر باشد.


اعتقاد و اعتماد صادقی به کادر فنی جوان و باتجربه تیمش سبب شده تا مربیان این تیم بتوانند با انگیزه بسیار بالایی در راستای آماده سازی تیم و حضور قدرتمند در مسابقات قدم بردارند و حتی تا ساعات شبانه با تشکیل جلسات مختلف در تعامل یکسویه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.


صادقی در حقیقت سعی دارد طلسم چندین ساله عدم راهیابی شهرداری به لیگ دسته دو را بشکند و این فرصت را در اختیار هادی گل محمدی سرمربی تیمش قرار داده تا همچون روزهای طلایی که همراه با بهزیستی در فوتبال کشور داشته را در شهرداری هم تکرار کند.


در واقع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری تمامی امکانات لازم را برای تیمش فراهم ساخته و این تین حتی در حد دسته اولی ها از امکانات مناسب برخوردار است و انتظار می رود مجموعه فنی تیم نیز تلاش خود را در قبال این اعتماد داشته باشد.


این روزها توسعه فوتبال روی مدار مدیریت سازمان ورزش شهرداری همدان است و مدیریت مجموعه این امیدواری را دارد که فوتبال شهرداری بتواند به جایگاه و حق واقعی خود در فوتبال کشور برسد.


آرزوی دیرینه پیشکسوتان و گذشتگان فوتبال شهرداری همدان نیز رسیدن به جایگاهی است که تاکنون بنا به دلایلی تحقق نیافته و شاید این گروه امروز به دست مدیرعامل جوان و باانگیزه سازمان ورزش شهرداری و مجموعه جوان و پویای این سازمان باز شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن